Plaats een Reactie
Pagina 34 van de 36 EersteEerste ... 24 32 33 34 35 36 LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #331
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Dankjewel.
    Ik heb stelen van de rijken gedaan en dat voelde wel goed, echter nog geen replica.
    Voor de rest dan toch terug naar de oude ''troep''

  2. #332
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Best wel ja.
    Zelfs als je richting lvl 50 gaat is een duistere Priesters, moerasheks of piraatje best nog eens leuk.
    Persoonlijk deed ik veel te paard. Dat tikte mooi aan en goed te doen met de blocks.

  3. #333

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zoek naar vrienden. Hartelijk welkom!

  4. #334

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Op jouw lvl zou ik voor grondstoffen "pirateneiland" of "te paard" spelen.
    Voor EP is het handig om Stelen van de Rijken te spelen, of terug naar bandietennest.

    Als je 42+ bent kun je langzaam beginnen aan Victor en Zwarte ridders.
    Apart dat je misdadigers niet noemt, dat is een prachtig 2in1 avontuur
    Kans op een mooie loot en 14k EP, plus dat ie nog eens heel makkelijk te spelen is (niet TE makkelijk).

  5. #335
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Apart dat je misdadigers niet noemt, dat is een prachtig 2in1 avontuur
    Kans op een mooie loot en 14k EP, plus dat ie nog eens heel makkelijk te spelen is (niet TE makkelijk).
    Heb misdadigers nog nooit gespeeld Vreemd genoeg..
    Misschien binnenkort eens eventjes doen. Ik speel namelijk zonder blocks, dus heb nooit een grote verleiding gehad om misdadigers te spelen.

  6. #336

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Begrijpelijk dat je die dan nog nooit deed, bestaat uit bijna alleen maar blocks (als je hem met blocks zou doen, heet dat )

  7. #337

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    wat zijn dennenhoutafzettingen in de missie: perfectioneert je productieketens. ik moet dan een productiewaarde van minstens 0 van 12h voor dennenhoutafzettingen halen, maar na 3 dagen is hij nog steeds niet gehaald, HELP

  8. #338
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    dit betekent dat je net zoveel dennenbomen terug moet planten (met dennenbosbeheerders) als dat je omhakt (met dennenhouthakkers). De ideale verhouding voor je dennenhoutproductie is ongeveer 3 dennenbosbeheerders bouwen voor elke 2 dennenhouthakkers die je hebt.

    Mocht het niet lukken met deze verhouding, probeer dan eens een visschotel (uit je proviandhuis, tabblad verbeteringen) op je dennenbosbeheerder te gooien of laat een vriend dit even bij je doen.

    Succes!

  9. #339
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie dat mijn laatste post hier begin dit jaar is, ik was toen lvl 38 en had net eiland bevrijd van al die bandieten en roversholen.
    Ik heb qua avo's uiteindelijk veel misdadigers gespeeld en ook wel victor de verschrikkelijked.
    Inmiddels ben ik niveau 45 en kan ik de zware avo's aan ook al heb ik voorlopig nog geen kanonniers in gebruik.. ik mijd dan ook nog de avo's waar veel of alleen guides zijn met kanonnen of heel veel verliezen....

    Maar mijn vraag is heel wat anders ik heb missie om 6 codices (en 11 op de geologen, maar dat vond ik minder interessant)
    aan mijn ontdekkingsreizigers te besteden...(missie zorgvuldigheid)

    De laatste wil ik waarschijnlijk in de hoogste rang zetten voor zoektochten waarover ik nu nog niet beschik.
    Is er iemand die weet wat het meest voordelig is?

  10. #340

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb die van artifacten, vind af en toe een zak regenboogsneeuw wel lekker om te krijgen. Heb wel die ontdekker verprutst, want ik heb die ook de avo zoektochten geoptimaliseerd voor die gast, maar omdat ik nu altijd artefacten zoek, maak ik geen gebruik van die avo voordelen.
    Ik heb overigens gewacht met investeren in ontdekkers totdat ik die kabouter ontdekkers had.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.