Hoe kom je aan een EHBO-pakket als je generaal is gesneuveld?
Hoe kom je aan een EHBO-pakket als je generaal is gesneuveld?
Als het goed is krijg je die in je stermenu wanneer je die missie krijgt, maar verder zijn ze nog niet in het spel beschikbaar gemaakt
Wanneer wordt mijn garnizoen groteer, zodat ik met meer dan 200 eenheden op weg kan?
Laatst gewijzigd door spinnekop; 18-01-13 om 14:17. Reden: schrijffout
Bij de normale en geharde generalen kan je max 200 per generaal meenemen, bij een veteraan 250. Als je meer leger in 1x mee wilt nemen naar een avontuur zal je meerdere generaals moeten/kunnen kopen in de herberg en/of in de schatkist.
Ik zit vast bij de missie "De Bottenontdekking". Er staat als opdracht "Vind 1 nieuwe steenafzetting". Ik heb ondertussen al 3 nieuwe steenafzettingen ontdekt, maar de opdracht wordt niet als voltooid gezien. Wat mis ik?
Is het misschien een "wachtende missie"?
Ja, het is inderdaad een wachtende missie. Ik maak uit je antwoord op dat dat verschil maakt?
Een "wachtende missie" wacht tot dat je de "dagelijkse missie" heb voltooid of geannuleerd. Daarna wordt de "wachtende missie" pas actief en kan die voltooid worden.
hallo,
Kun je ook de goederen van je burgermeestershuis terug in je stermenu plaatsten ?
Kan handig zijn als je max opslagcapaciteit bereikt.
Hoe kom ik aan hardhout & marmer om mijn gebouwen te upgraden als ik nog geen lvl 18 bent alwaar je pas gebouwen voor deze grondstoffen kan bouwen? (ben nu lvl 14 maar moet wel upgraden voor missie)...