Plaats een Reactie
Pagina 26 van de 36 EersteEerste ... 16 24 25 26 27 28 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #251
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Hamers: Smidse bouwen, heeft kolen en brons nodig.
    Marmer: Door een marmerhouwer te bouwen, die houwt marmer, als je hebt gezocht naar marmer.

  2. #252

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan ik een productie starten van dennenhoutafzettingen ?

  3. #253

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Een dennenbosbeheerder plaatsen. Deze plant de bomen die gekapt worden weer aan.

  4. #254

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je, ik had er blijkbaar nog een te weinig.

  5. #255

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt in je economisch overzicht zien hoe je productie in elkaar zit. Let er wel op dat bij bomen de aantallen regelmatig kunnen verschuiven. Echter als regelmatig kijkt en het blijft in het rood staan moet je inderdaad overwegen om een extra beheerder te plaatsen.

  6. #256

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    kan iemand mij vertellen hoe ik mijn beeldscherm instellingen weer goed krijg.
    ik heb nu de onderste balk waar je vrienden in staan niet meer in beeld en het pijltje waarmee je dit naar beneden/boven klikt is ook buiten mijn beeld.

  7. #257

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    met F11? Anders tijdelijk je resolutie hoger zetten zodat je er weer bij kan.

  8. #258

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dit werkt ook niet helaas, ik kan er alleen bij als ik mijn beeld verklein tot 25%, maar dit lijkt me niet de juiste oplossing.
    Het zou toch gewoon op 100% moeten kunnen.
    Ik speel met exact dezelfde instellingen als mijn vriend en die heeft dit probleem niet.

  9. #259

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Tja lijkt mij ook dat t op 100% goed zou moeten gaan, schermgrootte is anders ook t zelfde?
    Anders zou je de vraag eens in het technische problemen kunnen stellen en/of de support erover mailen. Maar neem eigenlijk wel aan dat t toch binnen windows zelf gezocht moet worden.

  10. #260

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hoe krig ik nog meer bouwvergunningen: bij verlopen bron(steen,koper) krijg ik geen bouwvergunning terug!

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.