Plaats een Reactie
Pagina 19 van de 36 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 21 29 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #181
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Als je teveel dennehoutplanken heb zou ik zeggen breek er 1 dennehoutzagerij af of zet hem stil.

    Voor meer details ga naar je economie-overzicht (het telraam links van je stermenu) ga naar de tab grondstoffen en klik op het plaatje van dennehout.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Links heb een kolom met grondstoffen/producten, de cijfers in het bruine gedeelte is je voorraad,
    een pijl naar boven in het groen geeft aan dat je voorraad stijgt,
    een pijl naar boven in het geel geeft aan dat de voorraad stijgt maar er wordt te weinig grondstof geproduceert voor dat product,
    een pijl naar rechts in het grijs geeft aan dat de voorraad stabiel is,
    een pijl naar beneden in het rood geeft aan dat de voorraad daalt.

    In de rechter kolom kun je je productieketens zien, sommige rode vlakken moet je niet te nauw op letten,
    bijvoorbeeld bosbeheerders gaan wel eens verder lopen als alle bomen in de buurt al zijn geplant en dan krijg je een negatief cijfer bij de bosbeheerder, afzettingen blijven ook altijd rood,
    tarweveld kun enkel grijs krijgen als graansilo's plaatst, put kun je enkel grijs krijgen als je watermolens gebruikt.
    Kijk dan rechts in het scherm hoeveel je tekort komt in dennehoutproductie, en bouw of upgrade een dennehouthakker erbij,
    als een dennehouthakker goed produceerd dan maak hij 340 dennehout per niveau per 12 uur.
    En dan natuurlijk je bosbeheerders everedig bij bouwen/upgrade, 3 bosbeheerders tegen 2 hakkers.

  2. #182

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Wanneer krijg ik nieuwe grondstoffen. Ik heb twee dennenhouthakkers. Maar wanneer komen de grondstoffen daadwerkelijk binnen?

  3. #183

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Je grondstoffen lopen gewoon door en komen in je pakhuis,je hout zagerij-boogmaker-kolenbrander vragen om hout blokken en halen dit uit je pakhuis weg (kijk in je telraam of je er genoeg van maakt).
    Wil je dus meer hout blokken over houden zul je meer houthakkers moeten bouwen of moeten upgraden,
    let dan ook op je boom planters, minder bomen op je land betekent verder lopen voor je houthakkers en dus minder hout blokken in je pakhuis

  4. #184

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Heb het avontuur premiejager alle bandieten verslagen en leider maar wat moet ik verder doen het avontuur stopt niet...

    Het is me al gelukt!!!!!!
    Laatst gewijzigd door Nico80; 04-11-12 om 15:44.

  5. #185

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan ik een bandietenkamp aanvallen? Ik zie om mijn veld heen alleen maar wolken en kan nergens op klikken!

  6. #186

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Helpt het om meedere pakhuizen te hebben?

  7. #187
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Als het goed is heb je in de tutorial missie 11 gehad waar je een nieuwe sector moest ontdekken met je ondekkingsreiziger, dus als je je ontdekkingsreizeiger er op uit stuur zal hij vast wel een sector vinden waar bandieten in zitten.

    Meerdere pakhuizen is meer opslag ruimte en kortere vervoersduur voor productigebouwen in de buurt.

  8. #188

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn vis is op. Ik kan geen vis meer vangen. Wat moet ik doen?

  9. #189

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd0011 Bekijk Berichten
    Mijn vis is op. Ik kan geen vis meer vangen. Wat moet ik doen?
    Visvoer maken in je proviandhuis (afzettingen).

  10. #190

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Wat als bij mijn visser geen vis meer is?

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.