Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 115

Onderwerp: [Eiland] Gevechtssysteem

  1. #61
    Hertogjan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    gebruik deze guilde als een goede indicatie maar als je 2 waves moet gebruiken, gebruik de calculator altijd waarschijnlijk kan je met een andere setup minder verliezen

  2. #62

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb net kamp 4 van sector 9 verslagen met slechts 1 wave van 200R met een verlies van 182R..... Had de 2e wave van 50c niet eens meer nodig!

  3. #63
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Had je wat verder gelezen dan had je gezien dat het nog goedkoper kan.

  4. #64
    Halt_Carrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind deze Combat Simulator ook heel erg fijn.
    Niet geschoten; altijd mis!

  5. #65

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Voor sector 9 heb ik kamp 4 kunnen doen met enkel 200 rekruten. Had er nog 14 over. Sorry, zie dat dit al geplaatst was. Had niet alles gelezen.

  6. #66
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb net ook kamp 4 in sector 3 aan kunnen vallen zonder onderschept te worden.
    Meld het ook maar even.

  7. #67

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is inderdaad met een update veranderd. Dat kampje wat eerst zou onderscheppen staat tegenwoordig wat hoger op het eiland waardoor het niet meer doet onderscheppen.

  8. #68

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Heb dit nog niet teruggevonden in deze post, maar kamp 7 en 8 van sector 9 kunnen ook door een zogenaamde block op kamp 7 uitgevoerd worden met 13R voor iedere wave die op 8 gedaan moet worden. Scheelt behoorlijk wat recruutjes. De timing van de blocks is lastig en gevoelsmatig raar.

  9. #69

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb alles gedaan zoals het op het eerste blad staat en werkelijk, alles gaat zoals vermeld staat. Nu gaat alleen de allerlaatste (kamp 14 van sector 9) niet volgens planning. Met de hoeveelheid recruten, cavalerie, soldaten en boogschutters blijft helaas the wild mary leven. Ik heb daarna nogmaals 19R+63S+118LB erop af gestuurd, maar het mensje wil niet dood. Heeft iemand een oplossing hoe ik haar weg kan krijgen??

  10. #70
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Het moet werken, probeer anders het zelf te berekenen met deze gevechtsimulator.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.