Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 12 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 115

Onderwerp: [Eiland] Gevechtssysteem

  1. #21
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Is de goedkoopste oplossing.
    Rekruut, Militie, Soldaat, Boogschutter en Groteboogschutter vallen allemaal als eerste metaaltand aan, maar die kunnen hem niet in 1 wave dood maken wat wel moet anders hersteld hij (behalve soldaat dan maar dat kost je dan 190 soldaten in de eerste wave).
    Cavalerie is de enige unit die als eerste andere aanvalt, waardoor hij het kamp met minimaal 123 padvinders kan uitdunnen, de rekruut in de eerste wave is enkel om de cavalerie te beschermen. In de 2 wave dood je pas metaaltand.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Wat versta je een onder een metal tooth ???

  3. #23
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten

    [B]Sector 9

    13. Moeilijke Kamp (80 Waakhonden + 70 Padvinders + 50 Rouwdouwers) {1: 97R 2: 50R + 100C + 50LB (137R)}
    beloning: 1000 hardhouten planken
    Ik kreeg hier 1000 stenen.... Stenen in sector 9, dat is wat je noemt WAARDELOOS!!!

  4. #24
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Grondstoffen kunnen wisselend zijn in wat je krijgt. Aantal klopt
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    er zit een fout in bij chuck sector6 die 2de aanval moet 75 lb zijn geen gewone bogen

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Rativo >>schreef


    (Let Op bij zone 3 kamp 4 wordt je generaal onderschept)

    Als je niet wilt dat 1 van je legers onderschept wordt kun je ook een schijn aanval doen met 1 of 2 recruten,ondertussen kan jij doorstomen naar het dorpje naar keuze,mits je onderweg nog een ander dorpje tegenkomt..(met dorpje bedoel ik bandietenkamp)

  7. #27
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    In het stadium waarbij mensen Sector 3 aan het doen zijn hebben ze nog maar zelden twee generaals. Het kost nog helemaal niet zo gek veel troepen (73-89R) om even het onderscheppende kamp (het is de rechter van de twee) op te ruimen! Gewoon even aanvallen met 200 rekruten en klaar is kees, kun je daarna gewoon doorstomen in Sector 3 zonder verder onderscheppingsgevaar!

  8. #28

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb niet alle paginas gelezen dus ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft, maar naar mijn ervaring kan je heel makelijk door de meeste sectors heen lopen het word wat ingewikkelder als je meerdere waves moet gaan sturen. Ik heb zelf tientallen malen de gevechts simulator gebruikt om te kijken wat voor mij de effectiefste manier was om aan te vallen en voor te bereiden op een aanval. Ook heb ik gemerkt dat je ongeacht of je troepen van de tegenpartij dood maakt ze je altijd een slag terug geven. Met deze gegevens ben ik aan de slag gegaan en toen kwam ik ook nog eens via de hulp chat uit op deze website.

    Alle aanvallen hoef je niet meer recruiten te sturen dan dat de tegenpartij in 1 of meerdere rondes dood kan maken. De rest kan je invullen zoals je zelf wil. Een goede combinatie van recruits en bogen kan je garanderen dat je veel lagere verliezen hebt met meerdere rondes. Voorbeeld
    Bandieten Leider (1 Stinkerd + 150 Schooier) {150R + 50B (94R) or 90R + 110B (84R)}.
    Met 150 recruits en 50 bogen verlies je aanvalskracht. Je boogschutters doen meer schade en aangezien er zelfs in deze samenstelling max 94 recruits verliest kan je er nu al 56 boogschutters bij doen. Je zal de 2de en derde ronde in dit gevecht minder verliezen lijden om dat de vorige rondes je boogschutters meer tegenstanders uitschakeld. Wat mogelijkheid 2 van dit voorbeeld al aangeeft 90R + 110B (84R). Scheelt maar 10 recruits, maar dan nog vind ik het aardig wat iedere recruit zit toch aardig wat tijd en resources in.

    Goede guide als je het simpel wilt houden. Speel pas 1.5 week. Zal mijn bevindingen met andere eenheden ook posten. Heb sinds kort cavalrie dus even bekijken wat voor een effect die hebben op het slagveld.

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    2. Bandieten Leider (Chuck + 50 Honden + 49 Rangers + 100 Roughnecks) {1: 115C 2: 85R 40M 75B 3: 200R (225R 40M 75B 115C) }

    deze klopt niet meer.
    Chuck gaat niet dood bij de 2e ronde

    Edit, zal het inderdaad eens met LB proberen ipv gewone bogen
    Laatst gewijzigd door Enkidoe; 20-09-12 om 12:57.

  10. #30
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad, ik ben nu al twee weken bezig om alleen Chuck om zeep te krijgen..........................twee weken om alle resources en boel bij elkaar te sprokkelen. Niemand die mij een boost kan geven en chuck om zeep kan helpen? Er staat tenslotte wel een fout in het hulpsysteem waardoor onder andere ik mooi een tijdje zoet zijn geweest............................
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkidoe Bekijk Berichten
    2. Bandieten Leider (Chuck + 50 Honden + 49 Rangers + 100 Roughnecks) {1: 115C 2: 85R 40M 75B 3: 200R (225R 40M 75B 115C) }

    deze klopt niet meer.
    Chuck gaat niet dood bij de 2e ronde

    Edit, zal het inderdaad eens met LB proberen ipv gewone bogen
    Laatst gewijzigd door Oranje-Nassau; 20-09-12 om 14:46.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.