Plaats een Reactie
Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2 10 11 12
Resultaten 111 tot 115 van de 115

Onderwerp: [Eiland] Gevechtssysteem

  1. #111

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Mix van rekruut en schutter is het beste: rekruut om de schade op te pakken die de rouwdouwer terugdoet en de schutter om zijn grotere gedane schade.
    Waarbij de langboogschutter (of grote boogschutter) beter is dan de gewone boogschutter en de kruisboogschutter nog weer beter.

    Als het maar heel weinig Rouwdouwers zijn kun je ook nog Cavalerie toevoegen om alvast voor het vechten van deze normale eenheid in de eersteslag enkele uit te moorden. Deze mogen dan niet meer terugslaan.

    Je moet alleen oppassen voor vijanden met de extra kracht : "verslaat eerst de zwakste aanvaller" , want die omzeilt de rekruten.
    Weet alleen niet of je die nu al snel tegenkomt.

  2. #112

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    In sector 5 kamp 5 verloor ik veeeeel meer dan de aangegeven maximale verliezen! Is er wat veranderd in het spel sinds deze gids uitkwam?
    Ik heb het precies met de goede aantallen gedaan, en verloor 20R ipv 12R. Ook zei de info dat ik tot 95% manschappen kon verliezen.
    dus de gids klopt idd niet (meer).

  3. #113
    TIPEX
    ik gok da tje door kamp vier onderschept bent geweest

  4. #114

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Is veranderd. kamp sector 6 ligt nu hoger waardoor je niet onderschept hoeft te worden.

  5. #115

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En is er iets veranderd sinds aanmaken topic? dat mag ik hopen, want het topic is gestart op: 04-07-12 22:58

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.