Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 21.06.2012

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: 21.06.2012

    Beste settlers!

    Vandaag presenteren we jullie het laatste ontwikkelaarsdagboek met lange termijn perspectief. De grafische aspecten zijn te zien maar kunnen nog veranderen.


    Het EK-evenement loopt al enige tijd. Het zal worden afgewerkt in twee stappen, eerste stap op 05 Juli, tweede stap op de 12e van Juli.



    • Gebouw: Edelstenenput
    • Gebouw: Onuitputbare kopermijn
    • Avontuur: "Wilde Maria" balancering
    Hoewel het EK-evenement loopt zal er een update zijn die twee nieuwe gebouwen introduceren:
    De Edelstenenput en de Onuitputbare kopermijn. De mijn kan geüpgraded worden tot niveau 5, terwijl de Onuitputbare kopermijn niet kan worden geüpgraded of worden gebuffed. Verder zullen de beloningen voor het afwerken van "Wilde Maria" gecorrigeerd worden. Vergeleken met ander avonturen waren de beloningen te hoog, als gevolg vaneen fout die zich voordeed aan het einde van Februari. De balans zal respectievelijk worden gecorrigeerd.




    Het EK-evenement zal uiteindelijk worden afgesloten (fase 2).
    De nieuwe markt zal worden uitgesteld tot Augustus, omdat uit interne tests gebleken is dat bepaalde aanpassingen moeten plaatsvinden.
    In ruil daarvoor zullen er niet alleen bug fixes komen op 12 Juli, maar ook een aantal nieuwe functies (afhankelijk van interne en gebruikerstesten):
    • Gebouw: Preview productie pad / loop tijd
    • Gebouw: Toon hoe lang een buff zal duren
    • Gebouw: Een gebouw direct upgraden voor edelstenen
    • Interface: Veranderingen en verbeteringen
    • Info bar: Bevolking tooltip
    • Proviand huis: Groter interface + weergave van de output hoeveelheid.
    Gebouw: Preview productie pad / loop tijd.
    bij het plaatsen van een nieuwe of het selecteren van een bestaand gebouw. Productie-pad en de tijd worden weergegeven op de top / op het info-venster.




    Gebouw: Weergave van buff type en de resterende tijd.
    Een gebuffed gebouw info venster toont de rusttijd van de buff. Gebouwen kunnen direct worden uitgebreid voor edelstenen.




    Interface: Veranderingen en verbeteringen.
    Het speelvlak is verbeterd en klaargemaakt voor nieuwe functionaliteiten. De taken van het gebouwconstructie zijn samengevoegd tot een icoon. Het selectie-venster is nu breder en de verschillende groepen gebouwen zijn te bereiken via tabbladen. De nieuwe tool-box is nu onderdeel van het constructie menu en men kan deze permanent op het scherm houden met de pin functie. De mogelijkheid om gebouwen te verplaatsen is nog niet 100% afgerond, en is daarom momenteel nog uitgeschakeld (zie screenshot).




    Info bar: Bevolking tooltip.
    De informatiebalk geeft meer gedetailleerde informatie over de indeling van je kolonisten: Het aantal niet-en de werknemers, de beschikbaarheid van troepen en de troepen die zijn toegekend aan generaals of helemaal niet toegewezen.




    Proviandhuis: Groter interface + weergave van de output hoeveelheid.
    Het proviandhuis, na het selecteren van een te producerend object, laat zien hoeveel items totaal worden geproduceerd. Het interface is optisch vergroot.





    • Het verplaatsen van gebouwen (ca. Aug)
    • Nieuw handelssysteem (ca. Aug)
    • Gilde missie-systeem: Ten eerste de wekelijkse missies (ca. Aug), de verdere delen van de gilde missies zullen daarna volgen.
    • Fix voor de online weergave van vrienden.
    • Economie overzicht (ca. Aug)
    • Nieuwe tutorial (ca. Aug)
    • Gevechtsvoorspelling (ca. Juli/Aug)
    • Nieuw info-venster onder de veranderings-log, in-game nieuws, evenementen, etc. (ca. Juli/Aug)
    • Economische avonturen (ca. aug/sept)
    • Functies voor level 50+ (ca. Fall)
    • PVP (zie hieronder)

    Er zal een work around zijn voor het gevechtssysteem. Een aanpassing van deze functie is een belangrijke stap voor de uitvoering van PVP in de toekomst.


    We hebben gewerkt aan nieuwe elementen voor hogere level spelers om de level cap in de toekomst te verhogen. Een belangrijk deel van dit zal het nieuwe wetenschaps-systeem zijn. Je krijgt skill points en gebruikt ze in verschillende soorten vaardigheids rijen. Daarnaast zullen er nieuwe eenheden en nieuwe avonturen zijn voor hogere levels. Een belangrijke stap zal het herstel van het evenwicht van de eenheden van te voren zijn.


    Houd er rekening mee dat de data schattingen zijn en kunnen afwijken. De functies moeten naar onze behoeften zijn in termen van kwaliteit en technische aspect en moeten verschillende testfases passeren (eentje daarvan is de pre-staging test waar je welkom bent om aan deel te nemen).

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 18-06-13 om 22:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.