Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2017

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Halloween 2017




    Dear settlers,


    Now that you've read the Dev Diary: Halloween 2017, time to gear up against those golems or to go pumpkin hunting or to simply meet some friendly ghosts.
    Don't forget to share your thoughts and comments about the Halloween 2017 event on this thread.


    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 12-10-17 om 08:23.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud



    Beste settlers,


    Nu dat jullie het Ontwikkelaarsdagboek: Halloween 2017 gelezen hebben is het tijd om voor te bereiden tegen deze golems of op pompoenjacht te gaan of om simpelweg kennis te maken met een aantal vriendelijke geesten.
    Vergeet niet om je gedachten en commentaar over het Halloween 2017 event te delen in dit draadje.


    Vriendelijke groeten,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 12-10-17 om 14:18.

  3. #3
    TIPEX
    ik verzamel zoveel mogelijk items van tso, nu had ik vorig jaar met halloween alledrie de meststof als hebbeding gekocht en deze waren verdwenen na afsluiten van het event

    om niet voor komen te staan wil ik graag volgende weten:

    als ik deze aanschaf en niet gebruik dit jaar blijven ze dan in mijn stermenu staan (al dan niet zichtbaar of verborgen tot 2018)?

    als ze ze worden verwijderd, wat is dan de vergoeding voor dit item dat toch evenementgrondstof heeft gekost?

    zijn er nog andere items die mogelijk verwijderd worden omdat deze worden beschouwd als evenementgerelateerde items?

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Tipex,

    Pumpkins along with all remaining refillers will be converted to coins after the event deactivation. You will get 0,5 coins for each Pumpkin. Banshee's Scream and Werewolf's Howl will be removed from your inventory while the "Trick" and the "Treat" buffs will remain and can still be used after the event.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    belegeringsbuit geeft geen 3 x loot

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We are currently investigating the issue about the missing/disappearing golems. We'll have the golems back soon. With regard to seasonal adventures not giving 3x the loot, you may report these issues to support. Support will be more than happy to assist you.

    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7
    TIPEX
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hello Tipex,

    Pumpkins along with all remaining refillers will be converted to coins after the event deactivation. You will get 0,5 coins for each Pumpkin. Banshee's Scream and Werewolf's Howl will be removed from your inventory while the "Trick" and the "Treat" buffs will remain and can still be used after the event.

    Regards,
    BB_Sious
    last year i bought the fertelizers for my collection and they disappaered from starmenu after maintenance, if i do it this year again, my fertelizetrs wont disappear this year if yt buy them for my collection of buffs?

    vorig jaar kocht ik meststof voor mijn collectie en ze verdwenen uit stermenu na onderhoud, zal dit dit jaar weer gebeuren als ik ze opnieuw koop en niet gebruik?

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds het activeren van het event doen de generaals vreemd in een avontuur. Ik vul mijn generaal, klik op het groene vinkje en de generaal is ineens leeg of de oude troepenconfiguratie zit er nog in.

    Generaals verplaatsen geeft ook problemen. Als ik verplaats, komt het vierkantje er te staan waar hij heen gaat. Deze verdwijnt ineens en de generaal blijft waar hij stond.

    En dan nog terugtrekken. Ik klik zeer op tijd op terugtrekken. De generaal reageert niet, loopt verder en gaat knokken. Gevolg dat troepen naar zijn gallemiezen zijn en de gen dood

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon de servers die weer eens overbelast zijn

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    In het prestatievenster worden de aangeklikte pompoenen niet bijgeteld bij de drie pompoenenmissies.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.