Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Anniversary Event 2020

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Anniversary Event 2020

    Hello Settlers!

    Thank you for taking part in this year's ANNIVERSARY EVENT. Don't forget to share a slice of your feedback in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    The "Misty Cake" adventure has been forgotten as a shop item. I believe it costs 150 map pieces?

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello players,

    In case you're unable to click the completion "checkmark" in relation to the Event Festival Hall, and if the Balloon-Donation-Counter does not appear. Logout for at least 15 minutes, and make sure your friends do not visit your island during this time. This will reset the home island and fix these issues.

    The Anniversary Premium Bundle 2 contains 2x 7 days premium. Our team has found a technical error and are already working on it. Be assured that the missing 7 Day Premium will be sent to everyone who has purchased this bundle.

    Let me know if you have any questions.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    visschotel op brouwerij, die heb ik dus niet meer staan, alleen kloosters, daar werken die dingen dus niet op, ben je verplicht die brouwerij erbij te bouwen, komt er een queeste met vischotels op bakkerij of VERBETERDE bakkerij, denk ok mooi , NIET dus , werkt niet op de verbeterde , dus weer een gewone bakkerij bouwen, wat moet er nog allemaal bij gebouwd worden, alsof de plek die er is nog meer gebouwen kan hebben en maar steeds met gebouwen komen waar je meerdere van moet plaatsen om de tijden terug te dringen van items maken, waar zijn jullie mee bezig???????
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 09-09-20 om 19:23.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    kleine moeite om ff neer te zetten en daarna weer af te breken.
    Heb bij die missie van de bakkerij overigens geen VERBETERDE zien staan, maar kan misgekeken hebben

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    wat is de oplossing als je op mistige taart geen kampen kunt aanvallen?

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Grote Katapult. 9x

  8. #8
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Start: 31. August 2020 - 10:00 CEST
    End: 20. September 2020 - 10:00 CEST *
    The Anniversary Event ends on September 20th, 10:00 CEST, however, you will have 3 additional days to collect your potential reward(s).
    bij de deactivatie werd altijd deactivatie fase 1 en 2 uitgesplitst. Nu niet. Timer van event linksonder, loopt tm donderdagochtend 24-9
    Vraag me dus af: Kun je taarten gooien op feestzaal en ballon doneren, tm 20/9, 23/9, of 24/9?

  9. #9
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello, MM006,

    This means that you will no longer be able to donate balloons or use Cakes after approximately 10:00 CEST on the 20th of September, however, you will still have 3 more days to claim all event rewards that you've earned.

    Update: The donation phase ends on the 21st of September 2020 at 10:00 CEST, then you will have 3 more days to collect your rewards. Sorry for the confusion.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 15-09-20 om 13:23.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #10
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor het snelle en duidelijke antwoord. Zal overigens wel een typfout zijn. Ook in het oorspronkelijke ontwikkel logboek op dit forum.
    Gezien ontwikkel log op .com forum + de timer in het missieboek van doneerfase 3 = 21-9 10.00 einddatum
    Laatst gewijzigd door MM006; 14-09-20 om 22:29.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.