Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 53

Onderwerp: [Feedback] Change log - 20.03.2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk niet dat er iemand interesse heeft in spelers die al 16 uur niet op het spel kunnen.....en indd morgen ook weer een hele dag niet en overmorgen ook onderhoud....woensdag de hotfix...donderdag zal er wel een nieuwe crash zijn....en vrijdag is het weekend dus dan is er niemand die wat aan het volgende noodgeval doet.......

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    maar verder hebben we het prima naar ons zin hier hoor.......:P

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo settlers,

    wij snappen volledig dat het niet leuk is wanneer het spel onbereikbaar is, maar het is niet anders, wij hebben gisteren de hele dag door contact gehad met mensen van BB, er is alles aan gedaan om de servers zo snel mogelijk weer bereikbaar te krijgen. Jammer genoeg lukte 1 en ander niet zoals gehoopt en heeft men de beslissing moeten nemen de servers offline te houden tot na het netwerkonderhoud dat al langer voor vandaag gepland stond. Met dit netwerkonderhoud is men nu nog bezig maar dat zal zo snel mogelijk afgerond worden. Er is ook gekeken naar het onderhoud van morgen, maar een update van het spel kan niet tijdens een netwerkonderhoud plaatsvinden, dus dat gaat morgen zoals gepland door. Met z'n allen gaan we ervoor vanaf morgen weer een hele tijd online te zijn. (En ook vandaag al hoor).

    Overigens kan ik ook mededelen dat van zodra 1 en ander geregeld is voor de servers er ook gekeken zal worden naar een geschikte compensatie.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo mod Fjuka,

    Heel jammer dat er tot dit bericht nauwelijks enige informatie van bb af gekomen is. Enige bericht gisteren om 22 uur en vandaag om 15 uur met daarin geen enkele melding van welk probleem er is. Persoonlijk vind ik dat een minachting van de spelers, die zeker recht hebben op informatie, maar dat blijkt teveel gevraagd te zijn. Het spel zou nu alweer online moeten zijn en nog steeds is er niets ondanks een extra uitstel van een uur. Dit begint op een drama zonder einde te lijken en niet leuk is een veel te zwakke uitdrukking hiervoor.
    Over die geschikte compensatie heb ik mijn twijfels, daarin blinkt bb helaas uit door maar een fractie van de verliezen te geven. Dus ik betwijfel of het deze keer anders zal zijn.

  5. #15
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk hier hebben we wat aan, eigenlijk zou het mooi zijn als dit eerder via facebook naar buiten was gekomen, daar was de info mager tot niets...
    Wel fijn dat we nu een goed bericht krijgen ga zo door.

  6. #16
    TIPEX
    geen nieuws goed nieuws toch

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Even voor alle duidelijkheid, wij als moderators zijn niet gerechtigd uitspraken op facebook, twitter of de homepagina te maken. Wij kunnen dus ook alleen een update geven als forum of het spel zelf bereikbaar zijn. Ook voor ons was inloggen onmogelijk tot het moment waarop ik mijn eerste bericht geplaatst heb.

    Overigens Excalibura8888, wat is de meerwaarde van weten wat het exacte probleem is? Het is geweten dat het iets zwaar technisch is dat niet 123 op te lossen was/is.

    Met vriendelijke groet,
    Mod_Fjuka
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 19-03-18 om 18:54.

  8. #18
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    haha tiep

  9. #19
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Even voor alle duidelijkheid, wij als moderators zijn niet gerechtigd uitspraken of facebook, twitter of de homepagina te maken. Wij kunnen dus ook alleen een update geven als forum of het spel zelf bereikbaar zijn. Ook voor ons was inloggen onmogelijk tot het moment waarop ik mijn eerste bericht geplaatst heb.

    Overigens Excalibura8888, wat is de meerwaarde van weten wat het exacte probleem is? Het is geweten dat het iets zwaar technisch is dat niet 123 op te lossen was/is.

    Met vriendelijke groet,
    Mod_Fjuka
    Sorry dat wist ik dus niet....

  10. #20

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    een geschikte compensatie....hmzz ik zat persoonlijk te denken aan 20k edels aan iedere speler....DAT zou ik nog eens een zeer geschikte compensatie vinden!!:P

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.