Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: [Feedback] TSO is moving to Unity!

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] TSO is moving to Unity!

    Dear Settlers,

    We look forward to reading your feedback on "TSO is moving to Unity!" in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 19-10-20 om 13:29.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Dankjulliewel voor de update mbt flash. Het ziet er belovend uit, jammer dat we de 1e 3 maanden van 2021 moeten afzien, maar hopelijk blijft het bij die 3 maanden . Wel fijn, dat het eiland enz gewoon blijft. Anders had ik denk ik gestopt. Succes met de vorderingen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn nieuws, eindelijk wat concreets
    Die 1e 3 maanden zijn zo overbrugd, gewoon ff niet spelen. Toch geen events dan)

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Waar ik mij even zorgen overmaak is of het inloggen met een facebook account nog kan:
    1) met de tijdelijke client
    2) nadat de transitie naar unity klaar is

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwinius Bekijk Berichten
    Waar ik mij even zorgen overmaak is of het inloggen met een facebook account nog kan:
    1) met de tijdelijke client
    2) nadat de transitie naar unity klaar is
    Ook al aan zitten denken.
    Moeten we ons facebook account dan eindelijk eens gaan omzetten naar UPlay?

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Nou voorlopig hou ik het op eerst zien, dan geloven.... Het is al jaren bekend dat flash stopt, en toch presteren jullie het om niet op tijd klaar te zijn..

    Ik zie het zomaar gebeuren dat ergens in april volgend jaar de mededeling komt, we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt, RIP TSO.

    We gaan het meemaken...

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat de grootste uitdaging is geen mensen kwijt te raken in die 3 maanden. Misschien kan een Unity beta versie al eerder beschikbaar komen?

    Verder naar de toekomst toe zou je kunnen kijken naar meertalige samenvoegingen zodat Gildes kunnen kiezen volledig Nederlands te zijn, of internationaal willen gaan. Idem met de chat. De handel zou zo wie zo internationaal kunnen voor meer aanbod en variatie.

    Overigens ben ik als IT-er wel nieuwsgierig naar het project inhoudelijk, en het verhaal er achter, dus mogelijk kan dat ook ergens gepubliceerd worden?

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Ook al aan zitten denken.
    Moeten we ons facebook account dan eindelijk eens gaan omzetten naar UPlay?
    Is het mogelijk om FB-account om te zetten naar UPlay? Zo ja, kan je dan aangeven hoe je dit kan doen?

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2020
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    gelijk dan ook even iets uitvinden voor mensen die via steam inloggen

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello, Settlers,

    Thanks for all your feedback.

    I've forwarded your questions to the dev team and will get back to you once I receive their reply.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyalMadman Bekijk Berichten
    Is het mogelijk om FB-account om te zetten naar UPlay? Zo ja, kan je dan aangeven hoe je dit kan doen?
    You can delete The Settlers Online app from your Facebook account. Afterward, you will receive an email from Ubisoft giving you the option to convert your game account to Uplay/Ubisoft. Just follow the instructions in the email to convert your account. Note that this cannot be undone once you delete The Settlers Online app. If you need more information on this topic, please contact Support.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.