Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Summer Event 2019

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peek: Summer Event 2019

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read the Sneak Peek: Summer Event 2019.

    We would love to read your feedback. Please feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 07-06-19 om 13:49. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat de vriend premium langer duurt, wel jammer dat deze niet optelt.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #3
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Terwijl we toch al enige tijd wachten op fixes voor bv een juiste werking sterrenwacht, valt mij de verhouding van prijzen in eventwinkel en de event-valuta uit de avo loot toch wel op.
    1 verbeterde jagershut kost ongeveer 4000 event-valuta, terwijl je ongeveer gemiddeld uit een houthakker avo 40 event-valuta gaat halen zonder premium. Voor 1 verbeterde jagershut (of tree house), moet je dus ongeveer 100 houthakkers spelen dit event. Laat staan wat de avo's van niveau 1-9 opleveren en hoeveel je daarvan zou moeten spelen.
    Ik wil zeker niet alles uit de eventwinkel kopen zoals je enkele jaren terug altijd gemakkelijk kon doen, maar het pay to win slaat nu wel een beetje door vind ik. Van play to win is met dit event nauwelijks meer sprake. Vooral icm hetgeen ik als eerste ter sprake bracht vind ik dit wel krom. Ik zelf zou het dan ook fijn vinden als de verhoudingen iets meer in balans komen.
    Laatst gewijzigd door MM006; 09-06-19 om 11:37.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.