Beste TSO,

Zoals jullie weten heb ik nu al ruim een maand geleden een ticket aangemaakt. Door problemen aan jullie kant, duurde het erg lang voordat het ticket systeem weer werkte en eindelijk tickets gemaakt werden. Ik gok met een enorme achterstand. Voor we zo ver waren, was ik al ruim 2 weken met jullie bezig over mn ticket. Ik werd van kastje naar de muur gestuurd over iets waar ik bij in mn recht sta.
Mijn ticket is nog steeds niet behandeld. Een update hierover heb ik zowel via het ticket reply systeem gedaan (alweer wat weken geleden) en ook heb ik 2 dagen geleden BB_Sious een prive bericht gestuurd, maar van alle kanten krijg ik geen antwoord. Niemand reageert meer.

Helaas zie ik (bijna) geen andere mogelijkheid dan hier op het forum een post te plaatsen. Ik hoop dat ik dan toch vrijdag 30 november uiterlijk een antwoord EN een oplossing heb.

Groetjes,
Yinxy

PS: voor iedereen die Settlers speelt en hierop wilt reageren. Dat mag, dat kan, maar dit is een bericht naar TSO en ik hoop toch echt dat dit wel gelezen word en hier wel op gereageerd word, door TSO. De rest, de inhoud van het ticket ga ik niet hier posten. Mn eerdere stappen wat ik al ondernomen heb, ga ik hier niet plaatsen. Dat zijn er echt al te veel om op te noemen.