Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Change log 10.12.2019

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 10.12.2019

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read Change log 10.12.2019.

    We would love to know your feedback! Please feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 04-12-19 om 16:02. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Niet dat ik het ooit level80 ga halen , maar hoeveel xp per level moet je dan hebben

    grts
    Tien1957

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een lijstje van wiki dus onder voorbehoud: http://settlersonlinewiki.eu/en/guid...e-and-rewards/


    grt.

    McPhisto

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is sowieso een nare streek voor de spelers die zich helemaal het leplazerus hebben gespeeld om lvl 75 te halen en stermunten kunnen verzamelen.
    Nu moeten ze evenveel XP halen om van 75 naar 80 te komen als van (noem maar wat) van 65 naar 75... ZONDER ook maar enige beloning/vrijspelen van content.Ze verliezen dus alleen maar de mogelijkheid om stermunten voor de verzamelde XP uit avo's te verkrijgen.

    Weer 1 van de slechtste zetten van BB van de laatste jaren, vind ik

    Levelcap van 'sommige' gebouwen naar lvl 7... maar dan gebouwen die er al niks meer toe doen voor de hogere levels (lees: de hooglevel spelers die grout uit avo's kunnen halen en dus ook al naar lvl 6 kunnen uppen).

    Enige positieve aan deze changelog info is de implementatie van het kerstevent en misschien de geavanceerde gereedschapmaker voor de low-levels.

    Edit: aha, die geavanceerde gereedschapmaker is OOK om spullen te maken om naar lvl 7 te kunnen met je gebouwen en komt in expert-level bouwmenu...oops
    Laatst gewijzigd door copycat; 10-12-19 om 10:44.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McPhisto_NL Bekijk Berichten
    Dit is een lijstje van wiki dus onder voorbehoud: http://settlersonlinewiki.eu/en/guid...e-and-rewards/

    grt. McPhisto
    Dat lijstje van wiki ken ik, maar ik was vooral benieuwd hoeveel het in het eggie was ;-)
    Fijn dat BB communiceert dat de levelcap naar 80 gaat, maar dat is maar de helft van het verhaal!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Is sowieso een nare streek voor de spelers die zich helemaal het leplazerus hebben gespeeld om lvl 75 te halen en stermunten kunnen verzamelen. Nu moeten ze evenveel XP halen om van 75 naar 80 te komen als van (noem maar wat) van 65 naar 75... ZONDER ook maar enige beloning/vrijspelen van content.Ze verliezen dus alleen maar de mogelijkheid om stermunten voor de verzamelde XP uit avo's te verkrijgen. Weer 1 van de slechtste zetten van BB van de laatste jaren, vind ik.

    Levelcap van 'sommige' gebouwen naar lvl 7... maar dan gebouwen die er al niks meer toe doen voor de hogere levels (lees: de hooglevel spelers die grout uit avo's kunnen halen en dus ook al naar lvl 6 kunnen uppen).

    Enige positieve aan deze changelog info is de implementatie van het kerstevent en misschien de geavanceerde gereedschapmaker voor de low-levels.
    Helemaal mee eens copycat, je slaat de spijker op zijn kop en verder ben ik bang dat het voor nog meer spelers onhaalbaar wordt
    Of is dat juist de bedoeling?
    Laatst gewijzigd door tien1957; 05-12-19 om 20:59.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk, de upgradable gebouwen zijn al een beetje uitgebreid. Nu zitten er een paar leuke(re) bij
    En de 'soort van' belofte dat er in de toekomst nog bijkomen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    En het wordt steeds leuker (maar niet heus), met al die dubbele voetbalveldjes, avontuurlijke boekbinders, vesting, cadeaukerstbomen, spooklantaarns, snackkramen, lenteparken et cetera

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tien1957 Bekijk Berichten
    En het wordt steeds leuker (maar niet heus), met al die dubbele voetbalveldjes, avontuurlijke boekbinders, vesting, cadeaukerstbomen, spooklantaarns, snackkramen, lenteparken et cetera
    uuuuh... huh?

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tien1957 Bekijk Berichten
    En het wordt steeds leuker (maar niet heus), met al die dubbele voetbalveldjes, avontuurlijke boekbinders, vesting, cadeaukerstbomen, spooklantaarns, snackkramen, lenteparken et cetera
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    uuuuh... huh?

    Het zou idd beter om dat te vervangen met blueprints, net als de epische werkplaatsen, met veel van dezelfde gebouwen blijf je ruimte tekort komen, plus het ziet er nie uit as 4 vestingen heb

  10. #10
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Missing the part where BB fixed the locked improved watermill in the guildmarket

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.