Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    En toen was na de hotfix mijn snackkraam leeg........
    Stond voor een jaar snacks in.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freggel71 Bekijk Berichten
    En toen was na de hotfix mijn snackkraam leeg........
    Stond voor een jaar snacks in.
    dat had ik ook aan de hand, nu weet ik hoe het kwam.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #13

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    dat had ik ook aan de hand, nu weet ik hoe het kwam.
    ja en geen snacks in ster en ook de goods niet terug in opslag

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avonturier Bekijk Berichten
    Veel (vooral lagere lvls) die niet meer dan half dagje hebben, kunnen niet genoeg avonturen doen om aan genoeg refills te komen. Het zou prettig zijn als BB zijn berekeningen herberekend, want het zou jammer zijn als veel lage levels op de 3e dag ipv eind 3e week al geen adelijke veldjes hebben ....

    Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben wat hoger in level en kan de hele dag spelen en ik moet al flink doorpoten om aan mijn pompoenvulling te geraken. De lagere levels die de hele dag kunnen spelen zijn aan het spartelen en verzuipen bijna, laat staan de mensen die gewoon moeten werken. Voor hun is het helemaal geen doen.
    Er zitten gewoon te weinig pompoenaanvullingen in de avo's. En dan met name in de avo's die de lagere levels ook kunnen doen. Als je werkt en nog wat lager in level bent wordt je flink bedonderd.
    Wat ik ook erg slecht vind is dat de beloningen van avonturen voor meerdere personen zo belachelijk laag ligt, zelfs bij de avo's voor meerdere personen bij de Ali's ligt deze beduidend lager als bij de eenpersoons avo's. Avo's voor meerdere personen zouden beter beloond moeten worden vanwege de samenwerking. Zo kunnen lagere levels en mensen die werken ook beter meekomen met de mensen die wel tijd hebben om te spelen. Zelf een avo doen en dan ook meeliften met de hogere levels die mensen op deze manier ook kunnen helpen.

    Als hogere level zou ik graag willen helpen, maar zoals ik al zei, het is voor mij ook al flink aanpoten om alles een beetje bij te houden.
    Laatst gewijzigd door Kolkkie; 25-10-18 om 11:24.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag mij af waar de compensatie blijft voor de hotfix van eergisteren. Het spel lag er tussen 15 en 19 uit werd aangegeven, dus je gaat er vanuit dat je 4 uur niet kunt spelen.
    In die 4 uur had ik een stuk of 8 verraders kunnen doen a 10 a 15 pompoenaanvulling per keer en dan nog met premium erop. Laat ik de laagste even als uitgangspunt nemen in die 4 uur is vele spelers 15x8=120 pompoenaanvulling door de neus geboord. Met een x4 buff zijn dat 480 gemiste pompoenen!

    Vooral omdat het bijhouden van die pompoenvelden een drama is zoals in eerdere berichten aangegeven, zou ik compensatie voor iedere speler hier op zijn plek vinden.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Het is in voorgaande jaren gewoon allemaal te makkelijk geweest. Dat is de enige fout die BB heeft gemaakt wat betreft het kunnen 'volhouden' van de veldjes.
    Nu is het veel beter gebalanceerd, maar denkt iedereen dat het normaal is om fluitend, met 2 vingers in de neus, die veldjes vol te houden.
    Helaas.

    Het is ook niet zo dat je alles uit de winkel moet halen, zoals bij elk event al eens werd aangegeven. Keuzes maken, dat maakt het juist wat leuker.
    Als er echt geen uitdaging aan moet zitten, kan je net zo goed aan BB vragen of ze alles uit de event-winkel ff in je mail willen droppen.

    En denk eens terug aan je eigen eerste event... kon je toen ALLES makkelijk uit de winkel halen? Ik niet hoor, dat was pas echt afwegen wat ik wel en niet wilde en dus kon halen.
    Laatst gewijzigd door copycat; 25-10-18 om 11:39.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Weekje gratis verplaatsen zou welkom zijn nu we steeds meer nieuwe en grotere gebouwen er bij krijgen. In dat geval kunnen we de nieuwe eilandjes ook beter benutten en gaan de spelers deze ook eerder aanschaffen voor de edels. Bedankt voor de overweging.

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Het klopt toch dat de velden blijven staan en blijven opbrengen tot bij de volledige deactivatie van het event?

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ja

  10. #20

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ennuh.. volgens mij klopt dit icoontje ook niet helemaal:

    Sorry, ik bedoelde: helemaal niet.
    Laatst gewijzigd door copycat; 06-11-18 om 09:44.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.