Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 69

Onderwerp: [Feedback] New Downloadable Client

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteravond kon iemand uit onze gilde tso niet opstarten. Het bleek dat er 32 bits windows op de laptop stond. Kan dit ook een belemmering zijn voor het spelen?

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    voor foutmelding "your client could not be updated"....... zie https://forum.thesettlersonline.fr/t...dated?p=321056

    in het frans maar werkte voor mij !

  3. #33

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Snelle vrije vertaling:
    Oplossing Your client could not be updated
    Als je deze melding krijgt, komt dat waarschijnlijk doordat er een bestand ontbreekt. Zoek in de volgende map:
    c:\Gebruikers\<windowsnaam>\AppData\Local\Ubisoft\ The Settlers Online\Client

    In deze map horen twee folders te staan (adobe air en meta-inf). Ook staan er twee bestanden in deze folder. Dit zijn client.exe en client.swf.
    Wanneer client.swf ontbreekt, kan je hem via de volgende link downloaden: https://drive.google.com/file/d/16ls...HQlb_eOGr/view
    Plaats het gedownloadde bestand in de folder.

    Probeer opnieuw in te loggen via de blauwe knop op de site. Er wordt een venster geopend. Zelfs wanneer het venster zegt dat het programma niet reageert, moet je wachten. De eerste opstart duurt altijd lang.

    Toevoeging van 19-12:
    Let op wanneer je een oude pc hebt die op 32 bits draait (Windows 7). De client is bedoeld voor 64 bit.
    Een 32 bit versie zou in januari wel gelanceerd moeten worden en tot die tijd heb je pech. Net zoals mac / os gebruikers.

  4. #34

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Yesterday it worked...
    Today it doesnt work anymore
    Keeps shutting down. Have remove it and download it again and it still doesnt work

  5. #35

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij kun je ook niet met 2 verschillende browser 2 verschillende accounts starten, omdat de 1e sessie de nieuwe plugin "in use" heeft.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PinkieKK Bekijk Berichten
    Volgens mij kun je ook niet met 2 verschillende browser 2 verschillende accounts starten, omdat de 1e sessie de nieuwe plugin "in use" heeft.
    Goed terug gelezen, dat klopt!

  7. #37

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, Ik ben IT-er en heb het zelf ondervonden.

  8. #38
    loempia's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Is er ook een manier om pinky aan de loop te krijgen via die nieuwe manier?

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    compensatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pols Bekijk Berichten
    Not a professional approach if MAC users are first helped in January 2021!
    Just provide a temporary solution, otherwise no Christmas event for us.
    Een "compensatie" voor het Christmas event zou op zijn plaats zijn indien de I-mac spelers de event niet kunnen spelen.

  10. #40

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik open de client en hij loopt direct vast. Ik was gisteren 3 tellen online en toen sloot de client zichzelf af
    En nu loopt dit ding weer vast. Ik kom zo niet online
    Fix dit prutswerk anders raken jullie veel heel veel spelers kwijt!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.