Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: benaming slabedden

  1. #1
    TIPEX

    benaming slabedden

    slabedden kun je kopen in de schatkist enkel als je deze op je eiland zet geven deze de naam "omheind plantenbed aan en dat is iets heel anders

    http://prntscr.com/3klaqm

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Heb ik 12 maart al aangegeven, zie hier. Wordt alleen niks mee gedaan.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I-Van Bekijk Berichten
    Heb ik 12 maart al aangegeven, zie hier. Wordt alleen niks mee gedaan.
    klopt, deze forums zijn gewoon een soort klaagmuur, de community manager reageert misschien als je geluk hebt (en geeft de bug eventueel door aan de verminators), maar van support of programmeurs of zo zul je hier geen response van krijgen.... mocht je dat wel willen dan moet je een ticket sturen naar support... persoonlijk zou ik ook graag zien dat er sowieso toch een reply kwam hier op de forums, maar dat is (blijkbaar) te veel gevraagd, al was het maar een simpel antwoord dat het doorgegeven is...
    je kunt hier in ieder geval altijd terecht om ff te je frustraties te venten

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    slabedden kun je kopen in de schatkist enkel als je deze op je eiland zet geven deze de naam "omheind plantenbed aan en dat is iets heel anders

    http://prntscr.com/3klaqm
    Ik had ook de verkeerde gekocht omheind plantenbed in de schatkist,.......... heb een ticket gestuurd en de edelstenen terug gekregen van het omheinde plantenbed. Als de omschrijving correct was geweest had ik gelijk het salade bed gekocht.

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Aan de hoeveelheid berichten die ik in de afgelopen twee jaar heb opgespaard te zien klopt het niet dat ik "misschien" reageer. Ik reageer waar nodig, en helaas kan ik inderdaad niet op elk bericht reageren gezien ik ook andere werkzaamheden heb naast het forum bijhouden.

    Enfin, het probleem is al doorgegeven en zal binnenkort worden opgelost.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.