Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Account loskoppelen van fb

  1. #1
    TheVon's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    635
    Wereld
    Woestewoud

    Account loskoppelen van fb

    Het gebruik van deze handleiding is op eigen risico.
    Bij mezelf en een aantal andere spelers is het op deze manier gelukt maar er zijn er ook een aantal waarbij het om onduidelijke redenen niet lukt.

    Log uit op settlers!!!!

    Log in op je ubisoft account.

    klik op accountinformatie (linkerkolom)
    scroll naar onder
    en ontkoppel fb

    - Log in op facebook.com
    - Ga naar "Account" -> "Privacy instellingen" -> Apps en websites -> wijzig je instellingen
    - Verwijder de "The Settlers Online" app

    Hierna zal je een email ontvangen met de optie om je account over te zetten of te verwijderen.

    Let op: dit kan enige tijd (een week) duren!!!

    klik op hier (zie rode pijl)


    dan krijg je ondertsaand scherm waar je op logingegevens moet klikken (zie rode pijl)

    vul hier je bestaande gegevens in en daarna kan je op settlers inloggen via ubisoftaccount (al geregistreerd kiezen)
    Laatst gewijzigd door TheVon; 13-01-21 om 09:59.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm, dit is gewoon de manier om fb af te koppelen en je ubisoft account hoeft niet hetzelfde e-mail adres te hebben.

    Heb het gevraagd aan support en kreeg na 2 weken al antwoord.
    "Hallo copycat,

    Bedankt voor je bericht en excuses voor het vertraagde antwoord.
    Om een Facebook account over te zetten naar een Uplay account zal je de volgende stappen moeten volgen;

    - Log in op facebook.com
    - Ga naar "Account" -> "Privacy Settings" -> "Apps en Websites" -> Wijzig je instellingen
    - Verwijder de "The Settlers Online" app

    Hierna zal je een email ontvangen met de optie om je account over te zetten of te verwijderen. Kies de optie om je account over te zetten, vervolgens zal je account automatisch worden overgezet naar een Uplay account. Houd er rekening mee dat je met je Uplay email adres zal moeten inloggen."

    En lukt het niet, kan je de app weer aktief maken in fb.

  3. #3
    TheVon's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    635
    Wereld
    Woestewoud
    Ja dat weet ik dat dit de gewone manier is maar aangezien er veel spelers problemen mee hebben heb ik dit hier gezet. Ik weet dat het ook nog ergens anders op het forum staat maar daar kon ik het niet terugvinden. Heb die regel van zelfde email verwijderd.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg dus geen mail...
    Heb fb maar weer aktief gemaakt.

    En nog maar een keer loskoppelen, in de hoop dat er nu wel een mail komt

  5. #5
    TheVon's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    635
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zojuist vernomen dat dit enige tijd (een week) kan duren. Ik ging ervan uit dat die mail automatisch gegenereerd werd maar support moet die mail versturen en daar schijnt het erg druk te zijn.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheVon Bekijk Berichten
    Ik heb zojuist vernomen dat dit enige tijd (een week) kan duren. Ik ging ervan uit dat die mail automatisch gegenereerd werd maar support moet die mail versturen en daar schijnt het erg druk te zijn.
    11 dagen, toen kwam er een mail minuten nadat ik een 2e ticket had aangemaakt.
    Laatst gewijzigd door copycat; 22-01-21 om 16:52.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.