Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Clean Your Desktop Day

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    Clean Your Desktop Day

    Dear Settlers,

    For Clean Your Desktop Day we invite you to share your (clean or not clean) desktop and have some fun with us!*

    You can either share your existing desktop or create your very own The Settlers Online desktop theme with some help from our website assets. Check out our Media category on the website, download all the assets you need and share your creation with us! As usual, the ones which catch our eye the most may be rewarded in our spotlights.




    Happy Desktop Cleaning Day!
    BB_Nanuq


    *Having fun is important, but let's keep in mind that safety comes first: please make sure not to share personal or sensitive information with other players that might affect you. We also ask that all entries adhere to our PEGI-7 guideless; keep it tasteful guys .
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    as clean as it's gonna get:

  3. #3
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Copycat,

    All art starts with a blank canvass. Very bold way to start a contest. I commend you.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Also quite clean I guess:



    If you use your laptop for demo-ing and presenting stuff, you have to

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    only the necessary things ^^
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 27-10-16 om 19:02. Reden: Afbeelding zichtbaar gemaakt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.