Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: The Great St. Patrick's Makeover!

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    The Great St. Patrick's Makeover!



    The Great Big Saint Patrick's Day Makeover!


    Are you ready to go green for this year's Saint Patrick's Day on Friday? We want to see how you celebrate the great green festivities and will reward the best contributions with some lucky loot: 200 Gems and a Friar Tribute to the four (4x) best entries!
    • Do you smother your home island with a sea of green decorations?
    • Maybe you wear a custom outfit that would make Saint Patrick proud?
    • Will you quest in your local countryside to find the elusive four-leaf clover?
    Submit your contribution by uploading an image of how you celebrate as a reply to this thread - the deadline for entries is Wednesday, 22nd of March at 23:55 CET, so don't take too long!
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2023
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil graag een afbeelding van PC uploaden naar hier, maar als ik "Voeg Afbeelding In" klick, krijg ik alleen verzoek met "Gelieve de URL van je afbeelding in te vullen:" toevoegen. Kan dus niet uit bestand van PC kiezen.

    Iemand bekend met dit 'probleem' ? [IMG]file:///C:/Users/Adi%20Buddhi/Desktop/St.png[/IMG]

  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2023
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    [QUOTE=SettlerValley;43483]Ik wil graag een afbeelding van PC uploaden naar hier, maar als ik "Voeg Afbeelding In" klick, krijg ik alleen verzoek met "Gelieve de URL van je afbeelding in te vullen:" toevoegen. Kan dus niet uit bestand van PC kiezen.

    Iemand bekend met dit 'probleem' ?

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2023
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SettlerValley Bekijk Berichten
    Ik wil graag een afbeelding van PC uploaden naar hier, maar als ik "Voeg Afbeelding In" klick, krijg ik alleen verzoek met "Gelieve de URL van je afbeelding in te vullen:" toevoegen. Kan dus niet uit bestand van PC kiezen.

    Iemand bekend met dit 'probleem' ? [IMG]file:///C:/Users/Adi%20Buddhi/Desktop/St.png[/IMG]
    Zou ook fijn zijn als je een bericht kan wijzigen. Schiet lekker op zo.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.