Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 15 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 141

Onderwerp: Je zult maar net inloggen...

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ow verdorie ... whahaha ... en ik zag juist weer heel andere dingen ... *sugt :-)

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Edit:

Vind eigenlijk dat de TS wel duidelijk genoeg is. Daar staat in andere woorden eigenlijk al omschreven dat niks hier staat zoals het bedoeld is. Niemand hoeft zich dan ook ergens voor te schamen en niemand zal worden lastig gevallen. Lees de teksten die hier in dit topic staan zoals je het zelf wil, maar val er niemand mee lastig

Happy settling
    Laatst gewijzigd door kili; 12-08-13 om 22:23.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    je staat er nu ook op anoniem haha

Uploaded with ImageShack.us
    Laatst gewijzigd door gerali; 12-08-13 om 08:39.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zo klaar.. sorry anoniem
    Laatst gewijzigd door gerali; 12-08-13 om 08:39.

TIPEX
    wat ik zeg hoeft absoluutniet anomien hierop gezet te worden, elke speler krijgt van mij het fiat om mijn naam te laten staan, ik vind dit leuk en hoop dan ook als men het geen gevolg voor de andere spelers zal zijn als ze mijn naam niet verwijderen

Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Als iemand mijn reputatie aan gort wil helpen, dan heeft -ie bij deze ook mijn toestemming. :P

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    niet langer van toepassing.
    Laatst gewijzigd door kili; 12-08-13 om 22:40.

Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Toch blijft er jammer genoeg commentaar komen op dat mensen geen teksten van hun hier willen of dat deze het op z'n minst vreemd vinden dat ze moeten 'bedelen' om deze weg te krijgen. Ondanks dat het absoluut niet bedoeld is om mensen belachelijk te maken voelen sommige dit toch op deze manier aan. Dit is niet de insteek waarmee ik het topic gestart ben.
    Troezens idee met het weghalen van de namen van de speler in het plaatje wil ik bij deze dan ook ondersteunen en als nieuwe regel toevoegen in de TS. Dit om te voorkomen dat er dan ook maar iemand schade kan worden berokkend of allerminst het gevoel dat dit kan gebeuren weg te halen.
    Posts welke vanaf heden niet aan deze nieuwe regel voldoen zullen door mij gereport worden.

toevoeging TS:

Namen van spelers zijn niet langer in het plaatje toegestaan. Plaatjes die vanaf vandaag worden gepost met daarin nog namen van spelers, zullen middels de knop onder het bericht door mij geraporteerd worden.
    dan is de complete fun eraf van het topic :-(
    jammer dat een aantal personen zo klagen =(

wat je zegt op wchat kan door iedereen worden gelezen, en dus ook door iedereen om worden gelachen,
    nu dus ook, ookal worden veel dingen uit zn verband getrokken, wat juist zo onwijs leuk is van dit topic.

ben dat gezeur een beetje beu, verpest de humor van het spel

wat ik zeg > op wchat, kan mijn naam er gewoon bij, boeit me niet, als ik iets stoms zeg, had ik t net moeten zeggen

| Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    hoeft van mij ook niet anoniem en ik weet wat ik zeg gezien ik er al diverse malen op sta.
    Daarbij vindt ik als ik wat zeg op wereldchat dat ik zelf in dat geval al besluit om iets openbaar te zeggen, als iemand dat hier vervolgens neer zet is het net zo openbaar als de wereld chat.

Ik zou het wel wat anders vinden als er dingen uit fluister of gilde chat bijv worden neergezet.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja verpest de topic zo wel ind... jammer dar er ind van die zeurs zijn

Plaats een Reactie

Forum Rechten