Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Buff's en toevoegingen worden na enkele seconden teniet gedaan.

Oizo's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud

Buff's en toevoegingen worden na enkele seconden teniet gedaan.

Ik had van de week al gemerkt een buff (mandje) op dennehoutbeheerder, die na enkele seconden weer verdwijnt maar ben het mandje wel kwijt.
    Vandaag een toevoeging 'boerengezegde' die eerste toegevoegde wordt en na een 10 tal seconden weer weg is.
    Voor de zekerheid uitgelogd en opnieuw ingelogd (wat nog wel eens wil helpen) maar nee, ik ben de toevoeging kwijt.
    Nu maal ik niet om 1 buff/toevoeging, maar het begint mij opvallend vaak te gebeuren.

Iemand die mijn ervaring kan bevestigen?

Edit : betreffende de buff, dat is een buff die ik op mijn eigen gebouw plaatste.
    Laatst gewijzigd door Oizo; 07-08-14 om 19:59.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Weet wel van een poos dat je bufte je de buf kwijtraakte, maar dat die niet wilde starten (geen idee of die ook na een x aantal seconden gewon stopte). Als ik t me goed herinner kreeg je de verloren buffs iedere week na t onderhoud daarvan weer terug. Hoe het nu zit weet ik niet, maar helemaal onbekend klinkt het me iig niet in de oren *-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten