Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Missie: Rekruten zijn niet genoeg

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Missie: Rekruten zijn niet genoeg

Alhoewel alle onderdelen van deze missie vrij zijn (er zit geen slotje op) lijkt het alsof er niet geteld wordt. Er zitten bv 4 deelmissies bij waarbij ik 0 van 120 moet produceren in 12 uur. We hebben het dan over dennenhout, ijzer, kolen en ijzererts. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ik de produktie helemaal stil leg.....

Ik loop nu al een dag of 7 stalen zwaarden te produceren, maar de teller van deze missie (120 in 12 uur) blijft gewoon op 0 staan. De enige deelmissie die op groen staat is die waarbij ik 0 van 120 staal moet produceren.

Is dit een (bekende) bug en hebben meer mensen hier last van? Of is het gewoon slecht vertaald en snap ik daarom de missiedoelen niet.... :-)

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat erom dat je productielijn positief moet zijn voor al die dingen, dus je moet meer dan 0 per 12 uur produceren, dus alles in het groen op je economieoverzicht, kwestie van buffen normaal gesproken

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ok, dat snap ik tenminste. Zal eens zien of ik het in de groene cijfers kan krijgen !

Ingeschreven
    Mar 2014
    Wereld
    Woestewoud
    ik moet alles uitzetten wil ik in de missie in het groen komen op alle fronten... zet ik mijn staalwapensmid aan gaat alles van groen af en die juist op groen!! dit is just f*cked up!

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Hihi, werk de andere kant op lady, eerst je staalwapensmid in het groen krijg, dan je staalsmelter, dan je ijzersmelter, dan je kolen en je ijzermijnen.
    Gewoon zoveel mogelijk proberen te realiseren met buffs (broodjes of vis zijn ideaal voor zon missie), als ie dan nog niet slaagt in je eco overzicht uitspitten welk gebouw te weinig produceert en dan of dat gebouw dichterbij een pakhuis zetten of een level up geven of eenzelfde gebouw bijbouwen.

Voor beide laatste opties geldt waarschijnlijk dat je dan verderop in de keten(omlaag) ook aanpassingen zult moeten doen door groter verbruik van grondstoffen, succes!

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Al deze missies zijn te voltooien niet makkelijk, maar een leuke uitdaging was/is het zeker.
    Heb nog maar 1 hoofdmissie staan en daar is een reden voor: de ontdekkers hebben ten allen tijde voorrang op de nauwelijks zinvolle geo-buffs

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Al deze missies zijn te voltooien niet makkelijk, maar een leuke uitdaging was/is het zeker.
    hier verschillen wij over van mening...
    bij een spel dat zich een strategie spel noemt vind ik het helemaal geen leuke uitdaging om een bouwstrategie in mijn maag gesplitst te krijgen doormiddel van missies...
    het is een strategie spel als je dan iemand dwingt om stalen zwaarden te produceren (en dus in principe de hele keten nodig heeft) doormiddel van missies haal je naar mijn mening de strategie weg...

een strategie is dat jij vis produceert en ik brood en elke dag geven we elkaar de helft van onze productie, zodat we toch alles hebben... (simpel voorbeeld, maar je snapt het principe)
    daarom vind ik zulk soort missies een hele slechte zaak!!! laat iedereen zijn eigen ding bouwen om de diversiteit groot te houden!!!
    missies zijn prima, maar dwing niemand om zijn/haar (bouw)strategie aan te passen... laat mensen avonturen doen, geen R verliezen, avontuur moet binnen 1 uur klaar zijn, je mag maar 4 generaals sturen om het avontuur te voltooien, etc... dat zijn leuke missies en hoef jij je bouwstrategie niet voor aan te passen...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 04-05-14 om 00:30.

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Na bepaalde missies heb ik uiteraard een hele hoop gebouwen afgebroken, zoals damas-smid, xbow-smid, kanonnenmaker.
    Aan grondstoffen heb je normaal gesproken (na het behalen van lvl 50) echt geen gebrek meer, dus kleinigheidje

En als de 1 brood gaat maken en de ander vis om mekaar te helpen, zoals je als voorbeeld aangeeft, dan zit je dus wel met de gebakken peren als 1 van de 2 spelers stopt...
    Vandaar dat mijn eilandje een beetje allround is, OOK een strategie

Gaat nog wat worden voor je, wanneer de achievements komen... daar zitten er ook een hoop tussen die absoluut geen meerwaarde hebben.
    Gelukkig kan je er wel zelf voor kiezen om ze wel dan niet te voltooien
    Laatst gewijzigd door copycat; 04-05-14 om 12:28.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    all-round is inderdaad ook een strategie...
    maar ik bedoel alleen dat je die keuze zelf moet kunnen maken en niet doormiddel van missies gedwongen moet worden... bouw dit, bouw dat, produceer zoveel van dit, haal productiewaarde van dat, etc... dat vind ik (persoonlijk) slechte missies...

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Mja die missies zijn ook wel enigszins guide achtig aangelegd voor echte n00bs, tegen dat je het spel (en zoals in jouw geval de handel) echt snapt heb je nog niet heel veel verloren door de missies te behalen en daarna de zooi weer te slopen die je niet meent nodig te hebben.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten