En ja hoor, ik heb de eerste bug al te pakken, kan nl. niet verbeteren bij iemand anders, maar mijn buttons verdwijnen wel!
En ja hoor, ik heb de eerste bug al te pakken, kan nl. niet verbeteren bij iemand anders, maar mijn buttons verdwijnen wel!
heeft degene bij wie je gebufft hebt bevestigd dat er niet gebufft is of krijg je gewoon die melding niet meer in je nieuwstab? Die melding is namelijk al een paar weken geleden weggehaald...
is idd bevestigd, maar na nwe aanlog lukt het wel, toch ben ik nu 4 buttons kwijt![]()
waarschijnlijk zijn die ook terug na nog eens opnieuw inloggen (+cache etc).
Is geen nieuwe bug, maar een oude :-/
(heb ik ook wel eens)
Wanneer Adamantiumerst te vinden is op een avonturen eiland staat er een verkeerde omschrijving bij, n.l. Graanzakken
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Er zit wel een kleine bug in. Ik had bij een avontuur 'adamantiumerts'. Toen ik er met mijn muiswijzer op ging staan was het erts 'Graanzakken'. In mijn stermenu is het gewoon weer die erts.
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
ah ja, bij mij staat er ook graanzakken, terwijl het gewoon erts is.
De lokalisatiefout is inmiddels doorgegeven en zal bij de komende update / onderhoud worden aangepast.
BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.