Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Tekst past niet in het vakje bij toverdrank van eindeloze energie

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

Tekst past niet in het vakje bij toverdrank van eindeloze energie

Bij de collecties-tab past de tekst van de toverdrank niet in het vakje, visueel foutje volgens mij:

Hierbij maakt het niet uit welke browser ik gebruik (Chrome/IE, beide volledig up-to-date).
    Heb een 15" breedbeeld scherm (1366 x 768 pixels)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Bij de collecties-tab past de tekst van de toverdrank niet in het vakje, visueel foutje volgens mij:

Hierbij maakt het niet uit welke browser ik gebruik (Chrome/IE, beide volledig up-to-date).
    Heb een 15" breedbeeld scherm (1366 x 768 pixels)
    de schuifbalkjes van die pop up werken uiteraard niet, want als je met je muis van het item afgaat dan verdwijnt de info pop up ook
    mocht je toch een oplossing willen zodat je het wel geheel kunt lezen dan zul je een groter beeldscherm moeten kopen of je pixels (meer pixels dus) aan moeten passen
    deze visuele bug komt dus maar bij enkele mensen voor, mensen met grotere schermen/meer pixels hebben hier geen last van...
    dat krijg je als je voor elk tekstsvakje dat je programmeert hetzelfde template gebruikt inclusief schuifbalkjes, ook voor pop-ups...
    maar het staat inderdaad wel een beetje slordig

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    de schuifbalkjes van die pop up werken uiteraard niet, want als je met je muis van het item afgaat dan verdwijnt de info pop up ook
    mocht je toch een oplossing willen zodat je het wel geheel kunt lezen dan zul je een groter beeldscherm moeten kopen of je pixels (meer pixels dus) aan moeten passen
    deze visuele bug komt dus maar bij enkele mensen voor, mensen met grotere schermen/meer pixels hebben hier geen last van...
    dat krijg je als je voor elk tekstsvakje dat je programmeert hetzelfde template gebruikt inclusief schuifbalkjes, ook voor pop-ups...
    maar het staat inderdaad wel een beetje slordig
    Het is ook niet dat ik er echt last van heb... En zelf niet kan berekenen dat ik hier nog 5 bronzen ketels te kort kom, maar het is een slordigheidje inderdaad

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten