Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: wachtende missie

TIPEX

wachtende missie

wanneer mijn wachtende missie pschuift, activeert deze niet,
    ik had gisteren wachtende missie: bezit minsents 1 kopermijn,deze was opgeschoven naar dagelijkse

pas vandaag kon ik de missie voltooien

heb dat dus ook ook gedaan, maar heb nu hetzezlefde probleem met volgende missie
    refresh helpt niet

zorg voor 4 bosbeheerers op je eiland (was wachtende kan nu niet voltooien

het lijken me beide missie's die als eerste krijg wanneer je laag lvl bent

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Screenshot_7.jpg
Bekeken:   515
Grootte:   26,7 KB
ID:        295
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 29-11-13 om 12:01.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem vandaag met de missie "Titanium tekort" alles is groen, maar geen knop om te voltooien. Alleen edelstenen betalen en sluiten.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem, bij een mouseover geeft de tooltip ook een andere missie aan.. welke missie dat is verschilt

KarelvanAnjou
    Heb deze week al een paar keer gehad dat ik bij mijn dagelijkse missie de grondstoffen betaalde en dat vervolgens het scherm oplichtte en ik alleen de knop sluiten kon clicken en de knop beloning ophalen ontbrak.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Deze bug kan sinds het onderhoud van 27 november voorkomen. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte maar ik heb momenteel nog geen tijdstip waarop we verwachten deze problemen te hebben opgelost.

BB_Skelril

qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

Dagelijkse missie start niet door

Eergister heb ik een dagelijkse missie weggeklikt omdat ik deze niet wilde doen. Nu stond er al een wachtende missie die dus doorschoof, maar helaas
    deze missie kan ik nu al 2 dagen niet voltooien ondanks dat hij groen is afgevinkt wat nu??????

TIPEX
    had missie bezit 10 kaartstukken

missie werd niet actief, of voltooide niet, maar toen ik in handelshuis kaartstukjes spendeerde voltooide de missie gelijk

Rickabilly"s ervaringen zijn dat ze ook actief worden na het voltooien van een avontuur en bij respawn van de verzamelmissie

qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    leuk bedacht alleen ik hoef niets te handelen ik moet alleen iets bezitten zou dat ook werken

qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    nou het is gelukt hoor rare snuiters daar ff heen en weer geruild en tada

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud

dagelijkse missie noodgevalletje compleet, maar kan geen beloning ophalen

Hoi, de dag missie noodgevalletje vraagt om 2 wagens, deze heb ik en het label wordt dus ook groen compleet met vinkje, echter de volgende stap dat dan onder het missievak de knop "beloning ophalen" verschijnt (in plaats van de knop "afmaken met edelstenen", die er nu staat) naast de knop "sluiten" vind niet plaats.

Meer mensen hier last van?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten