Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Als LS uit een avontuur kunnen stappen

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Als LS uit een avontuur kunnen stappen

Als je als lootspotbuyer wordt uitgenodigd in een avontuur zit je daar in vast totdat de starter klaar is met het avontuur of wanneer de tijd van het avontuur verstreken is. Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden dat je als lootspotbuyer uit een avontuur kunt stappen die door een ander opgestart is?
    Niets is ergerlijker dat je vast zit in andermans avontuur omdat die persoon hem maar niet afrond. Ik zou graag er dan uit willen kunnen stappen. Dan maar geen loot en weer lekker vrijelijk met anderen mee die wel hun avo meteen afmaken.

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig mee eens!!!! niets is meer irritant dan in een LS vast te zitten.... soms kun je dan beter je verlies nemen om in ieder geval weer verder te kunnen!!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Amen!

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zelf de laatste aanval doen, als kost het je dan legers.
    maar bij een invite is het zo:
    jij betaald
    krijgt de invite gestuurd
    komt gelijk met aangeven troepen.
    doet je aanval
    inviter doet zijn laatste kill

als een lootspotter bij mij niet zijn kill doet voor de afgesproken tijd dan rond ik het avo gewoon af.
    jammer dan voor de spotter die gekocht heeft
    een lootspot kopen is:
    gelijk komen ( tenzij dit anders afgesproken is )
    je kill doen
    de inviter maakt hem af zodra de spotters hun kill gedaan hebben.

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    je zal maar net een lootje hebben gekocht in DB en de inviter heeft nog 0 aanvallen gedaan op de toren...

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    om ff terug te komen op het hoofdonderwerp...
    ik zou het sowieso prettig vinden dat je de mogelijkheid krijgt om uit een avontuur te stappen!!!
    loostpots interesseren mij persoonlijk niet zo (wat betreft er uit stappen), van mij part moet iemand eerst 200 rekruten doden voordat hij uit een avontuur kan stappen, maar biedt die mogelijkheid gewoon!!!
    sommige avonturen hebben een timer van 12 dagen, dat is lang, dus geef ook de mogelijkheid er uit te stappen, of op zijn minst geef de starter de mogelijkheid om iemand te verwijderen (eventueel met toestemming van die persoon, dat hij/zij eerst moet bevestigen!)...

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Pegi 7, Laat je niet zo gaan ouwe

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten