Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: POLL: 100% voor fase 1 of ballonnen opsparen voor fase 2, maak je keuze!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

POLL: 100% voor fase 1 of ballonnen opsparen voor fase 2, maak je keuze!

Poll: Ballonnen blijven blazen voor de 100% of opsparen voor fase 2
    [1]Blijven blazen
    [2]Opsparen tot fase 2
    [3]Geen mening

Als je denkt dat we toch niet winnen en beter voor de betere beloningen kunnen gaan in fase 1 dan kies je antwoord 1.
    Als je denkt dat als we ons nu zwakker voordoen dan dat we zijn om misschien straks icm andere servers over iedereen heen te walzen voor de echte prijzen dan kies je antwoord 2.
    Maakt het je niets uit dan heb je de keuze voor antwoord 3.

Succes! :P

edit: dit bericht krijg ik nu op de engelse server dus doe er je voordeel mee:

Ps: In dit topic mag je best discussiëren, maar hou t netjes en ga niet lopen flamen, elkaar voor rotte vis uitmaken of wat dan ook
    Laatst gewijzigd door kili; 29-06-13 om 16:52.

KingBoa_NL
    maakt mij niet uit, zolang ze maar stoppen met klagen in onze wereldchat

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Zullen we eerst eens beginnen met duidelijkheid over de calculatie....

Wil wel eens weten hoeveel 100% voor iedere server is; daarop gebaseerd kunnen we deze discussie best voortzetten

edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingBoa_NL Bekijk Berichten
    maakt mij niet uit, zolang ze maar stoppen met klagen in onze wereldchat
    idd want daar word je gek van

edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Zullen we eerst eens beginnen met duidelijkheid over de calculatie....

Wil wel eens weten hoeveel 100% voor iedere server is; daarop gebaseerd kunnen we deze discussie best voortzetten
    Ja als je in de financiële wereld werkt wil je altijd cijfers zien lol

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Beter om nu je grondstoffen te bewaren om die in de 2e fase om te zetten in ballonnen!!
    Die 100% gaan we echt niet halen voor maandag als je ziet waarop we nu staan.
    En elke server start so wie so met fase 2 waarbij het om de echte prijzen gaat dus daar moet je knallen met je ballonnen.
    Als je nu omzet in nutteloze ballonnen heb je straks geen grondstoffen meer om dat te doen en ben je verder van huis.

Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Tja best een goeie vraag Roodstaart. die hoeveel procenten, word dat gebaseerd op de hoeveelheid mensen die op een server zitten?? hoeveelheid is al naar beneden gehaald doordat de duitsers en polen de 100 procent niet zouden halen. Wil hier ook wel eens een goede calculatie van. sommige landen hebben meerdere servers...hoe werkt dat dan?? Ik heb zo het gevoel dat dit precies hetzelfde word als de December eve.............

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickabilly Bekijk Berichten
    Tja best een goeie vraag Roodstaart. die hoeveel procenten, word dat gebaseerd op de hoeveelheid mensen die op een server zitten?? hoeveelheid is al naar beneden gehaald doordat de duitsers en polen de 100 procent niet zouden halen. Wil hier ook wel eens een goede calculatie van. sommige landen hebben meerdere servers...hoe werkt dat dan?? Ik heb zo het gevoel dat dit precies hetzelfde word als de December eve.............
    T zal best niet waterdicht zijn, maar een 'ramp' als t in december was zie ik hier niet mee gebeuren. Denk zelf dat het wel redelijk gelijk op zal gaan.

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    T zal best niet waterdicht zijn, maar een 'ramp' als t in december was zie ik hier niet mee gebeuren. Denk zelf dat het wel redelijk gelijk op zal gaan.
    Als dat niet het geval zou zijn... waarom past men dan na nog geen anderhalve de dag de calculatie al aan....

Geef gewoon een lijst met hoeveel ballonnen 100% is.... en houd het op die manier bij... nu heeft niemand enig idee hoeveel zijn/ haar efforts hebben bijgedragen aangezien die % niets zeggen!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Naar mijn mening is het nu onzin om nog ballonnen te maken en die op de server te doneren. Zonde van de grondstoffen die je dan veel beter kunt gebruiken in de 2e fase. ELKE server kwalificeert zich voor de 2e ronde en daarom is het niet nodig 100% te bereiken. En wat zouden dan die beloningen zijn in de 1e fase?? Ballonnen zeker die je kunt doneren! Die 1e voucher leek tenminste nog ergens op, maar die 2e zitten we echt niet op te wachten.

Zolang er geen duidelijkheid door BB verstrekt wordt WAT zij in de 1e fase als extra beloningen zullen GEVEN (dus niet een KANS OP) maak en doneer ik 0 ballonnen meer.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten