Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: goudmijn

jolanda1231's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

goudmijn

mijn goudmijn productie slaat niet aan ik moet minstent 1200 /12 h voor goud hebben ik zit nu al aan meer dan 2000 en hij pakt hem gewoon niet nu heb ik echt al mijn planken en stenen en hamers gebruikt en mijn verdubbelaars om dit te kunnen halen maar hij reageert gewoon niet ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen met vriendelijke groet mvr j vervoort

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik gok zo dat het hier om de nieuwe missie gaat om een productie van 1200/12h voor goud te verkrijgen. Wat jij gedaan hebt jolanda1231 is een productie van gouderts naar 1200/12h brengen.

Goud produceer je met je goudsmelters. Voordat je daar een productie van 1200/12h heb zul je echter een heleboel smelters nodig hebben.

Er is in een ander topic al geïnsinueerd dat BB hier een nulletje teveel heeft neergezet.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Op het moment dat ik een extra smelter ervoor aan t upgraden was welke ik net extra had gebouwd compleette deze bij mij. Zat toen nog ver van de 1200/12h af iig (dacht rond de 5-600 ergens), maare weg is weg :P

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat om goud en niet om de gouderts, dus je moet met je goudsmelters een productie krijgen van 1200/12h

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten