Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Ruilen titaniumerts

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Ruilen titaniumerts

Hoi,

Missie: 100 titaniumerts ruilen.

Voorraad titaniumerts: 0

100 titaniumerts verkregen door ruil en missie geslaagd.

Na terug betalen van titaniumerts kon ik maar 98 titaniumerts terug betalen.

Titaniumsmelter stond al 1 dag stil.

Waar is de 2 titaniumerts gebleven?

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit he ik ook weleens gezien bij de bouw van mijn goudsmelter, na de bouw van goudsmelter draaide die een volledige productie tijd zonder dat er grondstoffen waren, waarna toen er wel grondstoffen waren 2 gouderts verdween terwijl hij toen op rust stond.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Goedenmiddag,

Ik heb al gemerkt dat als een gebouw stop gezet wordt, het productieproces toch doorloopt totdat het produkt klaar is.
    Kan het zijn dat je smelter nog 2 titaniumerts nodig had om het eindproduct te behalen??
    Heb dit namelijk ook gehad met kruisbogen. Productieproces liep door, maar kwam eigenlijk nog 4 staven te kort.
    Na het verkrijgen van 10 staven via missie, had ik er nog maar 6 op voorraad. Die andere 4 waren nog voor stilgelegde productieproces vermoed ik

Groetjes
    De Warme Bakker

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ok waarom staat in details dan met slapende smelter de titaniumerts in het rood?

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk omdat je huidige voorraad niet toereikend is om een nieuw produkt te kunnen maken.

Groetjes
    De Warme Bakker

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten