Closed Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: Probleem met de aangegeven tijden voor de Upgrades

Wereld
    Woestewoud

Probleem met de aangegeven tijden voor de Upgrades

Ik weet niet welke klokken ze gebruiken bij TSO maar ik heb het volgens mij nog niet meegemaakt dat ze de aangegeven tijden voor de updates en upgrades gehaald hebben. Dit bericht schrijf ik om 7.24 uur, maar nog steeds geen verbinding mogelijk met de servers. Een onderhousdwindow van 6 uur is niet kort als de IT-afdeling van het bedrijf waar ik werk dit elke week nodig zou hebben dan had het CWI toch echt een nieuwe inschrijving mogen verwachten van een voormalig hoofd-IT.
    Last edited by Haringkip; 22.11.12 at 08:14. Reason: Sorry, ik was uitgegaan van de normale onderhoudswindow , deze duurt tot 08.30 uur

Wereld
    Woestewoud
    ja, deze stond aangegeven tot 8:30 ik denk vanwege de updates/upgrades... niet dat ze 8:30 gehaald hebben, want de server is nog steeds down, maar dat kan gebeuren bij zulke updates/upgrades...
    als het alleen onderhoud was dan had je wel gelijk, maar dit is meer dan alleen onderhoud...
    verder vind ik het wel goed dat de tijden van onderhoud inmiddels zijn aangepast, deze stonden eerst aangegeven tot 6:00, maar sinds vorige week of zo wordt aangegeven dat ze tot 8:00 duren...

Beittil's Avatar
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe gildemissies Hopelijk zijn ze snel klaar met de update.

Wereld
    Woestewoud
    ben ook benieuwd of ik er nog even op kom voor ik naar mijn werk moet....... nu nog niet dus

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn verschillende servers die op het zelfde moment onderhouden moeten worden, dat gepaard met de grootte van de update, kan het helaas gebeuren dat het uitloopt. Maar het onderhoud moet nou eenmaal worden afgerond, anders zouden jullie niet meer kunnen spelen! ;-)

- BB_Skelril
    Last edited by BB_Skelril; 22.11.12 at 09:29.

Poegel's Avatar
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat zo'n reactie hier moet. Wees blij dat je gratis mag spelen xD

Closed Thread