Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: selectie vasthouden bij foutief klikken

ThomCube's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Woestewoud, Eiland 0, sector 1, daar in het grote gebouw
    Wereld
    Woestewoud

selectie vasthouden bij foutief klikken

Hey allemaal,

Als ik 's morgens toekom op thom's land dien ik best wel wat tarwevelden en waterputten te herplaatsen, wat we allemaal wel doen

Nu gebeurt het wel eens dat ik verkeerdelijk mijn tarweveld wil plaatsen terwijl hij dan half op een weg of boerderij staat (volgens de groene selectie).
    Wanneer ik dan foutief klik, verdwijnt het tarweveld uit mijn selectie en kan ik niet meteen corrigeren, ik dien dan het tarweveld opnieuw uit het bouwmenu te selecteren en plaatsen.

Zou het niet handig zijn moest een gebouw (of tarweveld) vast blijven zitten aan je selectie tot je het geplaatst hebt (en dus niet verdwijnen als je verkeerd klikt waar het niet gebouwd kan worden), of via 'actie annuleren' annuleert?

Gegroet,
    Thomas
    Laatst gewijzigd door ThomCube; 26-12-12 om 10:57.

EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hele goeie :P
    Mag wel bij de volgende update zelfs.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het zal aan mij liggen, maar vind dit niet echt noodzakelijk. Ook ik klik soms verkeerd, maar het spel wordt hierdoor niet echt veel beter en deze verbetering mag van mij een zeer lage prioriteit krijgen. Dus om dit met de eerst volgende update mee te nemen vind ik een beetje overdreven.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zeer goed idee!! Ik zit er ook zo vaak langs... Graag ontwikkelen

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan t zelfs zo zien dat je op de huidige manier gelijk merkt als t niet gaat ipv dat je tig blijft klikken en dan misschien zelfs nog in de chat komt vragen waarom je je veld niet kan plaatsen.
    Vind het persoonlijk prima zoals t is op dit vlak. Ik pin m'n bouwmenu als ik velden en putten ga plaatsen dus een nieuw veld is zo geselecteerd.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten