jammer, maar iedereen die een hoofdkwartier bouwt verdient het in principe ook om gewoon helemaal vast te lopen...
eigen schuld dat je daar goede bouwplekken voor opoffert om een gebouw neer te zetten met zulke waardeloze stats...
dat was wel de meest waardeloze beloning ooit die je bij een event kon krijgen...
gooi dat ding gewoon weg en koop een akte adelijk huis, die zijn beter, verhandelbaar en kosten (volgens mij, als ik me niet vergis) minder ruimte...
Lol Gexte,
TIPEX geeft hier aan dat er een probleem is.gebouw verplaatst zichzelf een halve bouwplaats
me hoofdkwartier verspringt soms van plaats, kijk naar de boom achter hoofdkwartier, en de omheining van de barak links nast hoofdkwartier
Jij geeft hier jou mening.jammer, maar iedereen die een hoofdkwartier bouwt verdient het in principe ook om gewoon helemaal vast te lopen...
eigen schuld dat je daar goede bouwplekken voor opoffert om een gebouw neer te zetten met zulke waardeloze stats...
dat was wel de meest waardeloze beloning ooit die je bij een event kon krijgen...
gooi dat ding gewoon weg en koop een akte adelijk huis, die zijn beter, verhandelbaar en kosten (volgens mij, als ik me niet vergis) minder ruimte...
Misschien zou jij ook eens moeten proberen en kijken of er inderdaad een bug is in het spel.
Zo kunnen we wat feedback geven. Wat jij mooi vind hoeft tipex niet mooi te vinden en wat tipex mooi vind hoef jij niet mooi te vinden.
'knipoog'![]()
Het lijkt me dezelfde afstand als wat ik zie als de generaal zijn vreugde sprongetje maakt in een avontuur (alsof hij het leuk vind om de dood in gejaagd te worden)
ik ziet dat vaak in verraders hier, omdat de generaal verder loopt zie en besteedt je er weinig aandacht aan
denk ook dat het verder geen invloed heeft of het spel, evengoed hoort het niet als je hem bouwt, gelukkig heb ik heb niet gebouwd maar verwijder met X
op zijn plek staat nu een huisje level 5, geeft me 50 meer bewoners![]()
Is toch mooi dat dat stomme gebouw TOCH nog een extra functie blijkt te bezitten?
Een hop-gebouw, ik vind het prachtig![]()
ik heb dat gebouw gewoon staan hoor, vind ut mooi.
maar ja alleen maar 20 settlers?
het is een bug, maar geen vervelende
Sterker nog heb er hier ook is op gelet.
Maar zoom maximaal in beweeg de kaart wat heen en weer met je cursor en je ziet het gebouw zelfs verspringen![]()
![]()
dit gebeurt ook met decoratie
als je die met de pijltjes van plaats veranderd verspringen deze ook
daar je het hoofdkwartier ook zo kunt verplaatsen zal het daar ook wel mee gebeuren
effe in en uit zoomen en ze staan weer waar jij ze gezet hebt
ondertussen heb ik gemerkt dat het met elk decoratiegebouw gebeurt als je de locatie ervan zelf hebt bijgesteld, klik op zo'n decoratie en klikk danhet kadertje weg, als je het een paar keer na mekaar doet, zie je het verspringen
Ik heb er ook last van. En daardoor moet mijn laptop steeds bijladen. Erg irritant. Dus ik ga de boel maar weghalen!