Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: gebouw verplaatst zichzelf een halve bouwplaats

TIPEX

gebouw verplaatst zichzelf een halve bouwplaats

me hoofdkwartier verspringt soms van plaats, kijk naar de boom achter hoofdkwartier, en de omheining van de barak links nast hoofdkwartier

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      hoofdkwartier positie 1.jpg
Bekeken:   924
Grootte:   20,5 KB
ID:        277 Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      hoofdkwartier positie 2.jpg
Bekeken:   967
Grootte:   20,7 KB
ID:        278

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    jammer, maar iedereen die een hoofdkwartier bouwt verdient het in principe ook om gewoon helemaal vast te lopen...
    eigen schuld dat je daar goede bouwplekken voor opoffert om een gebouw neer te zetten met zulke waardeloze stats...
    dat was wel de meest waardeloze beloning ooit die je bij een event kon krijgen...

gooi dat ding gewoon weg en koop een akte adelijk huis, die zijn beter, verhandelbaar en kosten (volgens mij, als ik me niet vergis) minder ruimte...

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Lol Gexte,

gebouw verplaatst zichzelf een halve bouwplaats
    me hoofdkwartier verspringt soms van plaats, kijk naar de boom achter hoofdkwartier, en de omheining van de barak links nast hoofdkwartier
    TIPEX geeft hier aan dat er een probleem is.

jammer, maar iedereen die een hoofdkwartier bouwt verdient het in principe ook om gewoon helemaal vast te lopen...
    eigen schuld dat je daar goede bouwplekken voor opoffert om een gebouw neer te zetten met zulke waardeloze stats...
    dat was wel de meest waardeloze beloning ooit die je bij een event kon krijgen...

gooi dat ding gewoon weg en koop een akte adelijk huis, die zijn beter, verhandelbaar en kosten (volgens mij, als ik me niet vergis) minder ruimte...
    Jij geeft hier jou mening.

Misschien zou jij ook eens moeten proberen en kijken of er inderdaad een bug is in het spel.

Zo kunnen we wat feedback geven. Wat jij mooi vind hoeft tipex niet mooi te vinden en wat tipex mooi vind hoef jij niet mooi te vinden.

'knipoog'

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt me dezelfde afstand als wat ik zie als de generaal zijn vreugde sprongetje maakt in een avontuur (alsof hij het leuk vind om de dood in gejaagd te worden)
    ik ziet dat vaak in verraders hier, omdat de generaal verder loopt zie en besteedt je er weinig aandacht aan
    denk ook dat het verder geen invloed heeft of het spel, evengoed hoort het niet als je hem bouwt, gelukkig heb ik heb niet gebouwd maar verwijder met X
    op zijn plek staat nu een huisje level 5, geeft me 50 meer bewoners

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Is toch mooi dat dat stomme gebouw TOCH nog een extra functie blijkt te bezitten?
    Een hop-gebouw, ik vind het prachtig

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb dat gebouw gewoon staan hoor, vind ut mooi.
    maar ja alleen maar 20 settlers?

het is een bug, maar geen vervelende

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Sterker nog heb er hier ook is op gelet.
    Maar zoom maximaal in beweeg de kaart wat heen en weer met je cursor en je ziet het gebouw zelfs verspringen

Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    dit gebeurt ook met decoratie
    als je die met de pijltjes van plaats veranderd verspringen deze ook
    daar je het hoofdkwartier ook zo kunt verplaatsen zal het daar ook wel mee gebeuren
    effe in en uit zoomen en ze staan weer waar jij ze gezet hebt

TIPEX
    ondertussen heb ik gemerkt dat het met elk decoratiegebouw gebeurt als je de locatie ervan zelf hebt bijgesteld, klik op zo'n decoratie en klikk danhet kadertje weg, als je het een paar keer na mekaar doet, zie je het verspringen

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er ook last van. En daardoor moet mijn laptop steeds bijladen. Erg irritant. Dus ik ga de boel maar weghalen!

Plaats een Reactie

Forum Rechten