Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Server connection fout 19-08-2014

MOD_Lentox

Server connection fout 19-08-2014

Beste mensen,

Willen jullie alstublieft alle serverfouten hier vermelden.
    Vermeld ook het volgende:

-Naam
    -Datum
    -Tijd
    -Browser waarop je speelt (chrome, explorer, firefox, opera etc.)
    -Versie browser
    -Cache geleegd of niet
    -Ontstaan van de serverfout (dus tijdens bezoeken van iemand anders of avontuur)
    Graag alle server fouten hier vermelden die zijn ontstaan na 19 Augustus 2014

Bedankt voor jullie feedback

Ingeschreven
    Sep 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ik word er iedere keer uitgeknikkerd als ik een ls probeer te accepteren er staat dan dat de server word afgesloten voor onderhoud
    melia/ 19/8/2014/ 19.30/chrome/ geen idee waar het verder over gaat

succes ik zie de schadevergoeding wel tegemoed

Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Wereld
    Woestewoud
    hallo
    Laatst gewijzigd door Lordoftwente1; 19-08-14 om 19:10. Reden: op gelost zat zelf fout sorry
    hallo allemaal

Office03
    Begrijp ik nu goed dat door het 14 uur durende onderhoud, dat juist gericht was op het oplossen van problemen, die ik overigens niet heb ervaren of waargenomen, er nu allerlei problemen zijn ontstaan? Jeetje...

MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Office03 Bekijk Berichten
    Begrijp ik nu goed dat door het 14 uur durende onderhoud, dat juist gericht was op het oplossen van problemen, die ik overigens niet heb ervaren of waargenomen, er nu allerlei problemen zijn ontstaan? Jeetje...
    Nee Office03. Waar heb jij die informatie vandaan?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Nee Office03. Waar heb jij die informatie vandaan?
    Je eigen CM heeft die (mis)informatie hier lopen rondstrooien.

15.08.2014Noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden.

Beste Settlers,

We willen jullie mededelen dat onze servers tijdelijk niet beschikbaar zijn omdat er noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd op Maandag 18 Augustus, vanaf 3:00 GMT+2 tot 17:00 GMT+2.

Ons technische team probeerd het probleem op te lossen en zal jullie verdere informatie verstrekken zodra dat mogelijk is.

Bedankt voor jullie geduld,
    BB_Rynrcer

MOD_Lentox
    Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om server problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.

Aangepast op 23-08-2014 (09:05)
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 23-08-14 om 08:05.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om chat problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.
    Graag alle server fouten hier vermelden die zijn ontstaan na 19 Augustus 2014
    Bedankt voor jullie feedback
    Die zich sinds een paar weken voordoen of sinds gisteren? Wat bedoel je Lentox?

On topic: chatserver vliegt er vaker uit dan gemiddeld voor het onderhoud van 19 augustus.
    Browser: Chrome (nieuwste versie), alles up-to-date, na elk onderhoud van TSO leeg ik consequent mijn cache, zoals maandagavond dus ook gebeurd is.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om chat problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.
    Ik dacht ik geef even antwoord op je vraag. ik kan je helaas met de chatproblemen niet helpen, gelukkig ondervind ik die niet op het moment.

MOD_Lentox
    Omdat wij moderators steeds meer mensen zien in chat die over server problemen hebben, hebben wij besloten om hier een topic over te openen. Als spelers dit precies willen uitleggen zoals hierboven staat aangegeven kan BB dit sneller oplossen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten