Ik heb 21 goed belegde boterhammen gebruikt om gebouwen van een vriend te verbeteren. maar de missie blijft staan. Het nieuws menu geeft wel aan dat het is uitgevoerd.
Ik heb 21 goed belegde boterhammen gebruikt om gebouwen van een vriend te verbeteren. maar de missie blijft staan. Het nieuws menu geeft wel aan dat het is uitgevoerd.
dit komt odat je missei bij wachtende missie's staat, je moet dus eerst je voorgaande gildemisse afwerken, ok het algemene gdeelte moet hiervoor klaar
(het deel dat zg x-aantal gildeleden moeten missie voltooien)
pas dan zal je wachtende gildemissie actief worden, let wel in sommige gevallen verdwijnt het groen balkje omdat je bepaalde doelen pas tijdens een actieve gildemissie de teller begint te lopen.
Dat is een wachtende missie waar je nu naar kijkt. Je kunt deze pas voltooien nadat je huidige gildemissie hebt voltooid.
Je moet dus even wachten tot de vorige gildemissie is voltooid.
Je hebt hier te maken met een wachtende missie.
Dit werkt als volgt: jullie kunnen als gilde maximaal één gildemissie per dag doen. Halen jullie dit niet (zoals nu het geval is), dan komt de volgende gildemissie als "wachtende missie" in je missieboek. Zodra jullie deze gildemissie hebben voltooid, wordt deze wachtende missie jullie huidige gildemissie en kun je gaan buffen en kun je de kopererts betalen.
Ik hoop dat je het nu snapt.
Hetzelfde kan ook voorkomen met dagelijkse missies. Als je deze niet afrondt op de dag dat je hem hebt gekregen, komt er de volgende dag een wachtende missie bij.
Edit: en toen waren er drie mensen die op hetzelfde moment, ongeveer hetzelfde antwoord gaven![]()
Volgens mij betreft het hier een wachtende missie![]()
je moet eerst je huidige missie doen, want dat is een wachtende missie![]()