Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: mogelijke oorzaak die de gildemissie's bugt

TIPEX

mogelijke oorzaak die de gildemissie's bugt

het volgende viel mij toevallig op in de 2 dagen dat ik online kon

als je een lid van jou gilde bezoekt dat niet in jou vriendenlijst staat (dus enkel een lid is van de gilde) je eens je op het betreffende eiland bent;
    je hem steeds weer kunt bezoeken en de kaart ook steeds opnieuw laadt als je dit doet.

normaal zou, eens je op een ander eiland bent, de functie bezoeken uitgeschakeld moeten zijn voor dat eiland (dus het woordje bezoeken moet grijs uitgevlakt zijn als je opnieuw op de avatar of de naam van de bezochte speler klikt)

ik kan geen screens geven om dit te verduidelijken, maar ik heb het wel door andere gilden laten testen en zij hebben hetzelfde voor, gildeloze spelers hebben hiervan geen last aangezien alle avatars in hun lijst effectief ook bevriend zijn

dit gegeven van het steeds weer opnieuw kunnen bezoeken verdwijnt wel als u vrienden wordt met het betreffende gildelid (dit kun je doen door vriend toevoegen naast je vriendenbalk)

maar aangezien de gildemissie's nog steeds om de 2 weken gereset worden, is de oorzaak van de mogelijke vastlopende gildemissie's nog niet opgelost en zou dit gegeven de onderliggende oorzaak kunnen zijn van het eventueel vastlopen van de gildemissie's met alle gevolgen van dien

laten we hopen dat deze calamiteit die op zich niet zo erg is, maar wel andere problemen of bugs kan veroorzaken aan de basis ligt van het raadsel van de blijvende problemen rond gildemissie's, opgelost geraakt

mvg tipx
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 20-09-14 om 22:35.

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij (maar weet het niet zeker ) is me wel is opgevallen:

Wanneer men op een eiland is van iemand en je klikt deze persoon nog maals aan is inderdaad bezoeken Grey out.
    Nu is me wel is op gevallen bijv met items helpen zoeken dat later wanneer er wat veranderd is op desbetreffend eiland het vakje bezoeken niet meer grey out is.

Dus volgens mij heeft het meer te maken met of er op desbetreffende eiland iets veranderd is bijvoorbeeld: nieuwe mijn , vindt object op geraapt etc.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten