Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: nieuwe missie de jonge volgeling

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud

nieuwe missie de jonge volgeling

Heel leuk dat er weer nieuwe dingen komen.
    Zo ook de nieuwe missie: de jonge volgeling. Er is natuurlijk wel een maar en die is dat ik grondstoffen moet gaan betalen en er ep voor krijg?! Jammer dat ik lvl 50 ben en geen ep nodig heb. Ik zou denken dat het omgezet word in stermunten maar helaas ;-(
    Dit geldt overigens ook voor de missie epische werkplaatsen.
    Ik neem aan dat dit een "kinderziekte" is en ga maar wachten tot het gefikst is ..........
    Laatst gewijzigd door muts2013; 12-02-14 om 21:20. Reden: nog een aanvulling

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    alle EP van elke missie krijg je geen stermunten voor.
    ik wist niet wat die vogelverschrikker deed dus ik deed het maar om die te pakken te krijgen.
    achteraf gezien. had ik aan deze missie keten niet aan moeten beginnen.
    dat ding is alleen een buf ding voor je boer.

ik vond het zonde van me gs om dat ding te krijgen.

het is wel waard om te te doen als je nog geen lvl 50 bent. je krijgt best wel heel veel EP voor niet te al weinig werk.

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    het is het idd waard voor de lagere lvl's maar hoe zit dat dan met het epische gebouw? Die kost je 5000 dia's of 5000 bonen. Dat is voor mij al een hele hap...............

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    We hebben jullie suggesties en feedback hierover doorgestuurd naar onze ontwikkelaars. De veranderingen zullen enige tijd duren vanwege de complexiteit van de technische veranderingen. We hebben momenteel geen nieuws over de huidige status, zodra er meer bekend is zal dit op onze website en forum bekend worden gemaakt.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben sinds eergisteren lvl 50. Krijg ik gelijk een aantal missies waar je ep voor kunt krijgen, en idd ook nog een nieuwe missie met ep.
    Moet ik er dan achter komen dat er geen vervangende beloning is voor de ep die je niet meer krijgt.
    Het is meteen niet meer leuk om missies te doen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten