Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Wat gebeurd er met mijn gilde?

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud

Wat gebeurd er met mijn gilde?

Wat is er aan de hand?

Ik ben door internet problemen een poos niet online geweest en nu word mijn gilde weggegeven?
    Ik kan helemaal niks meer veranderen????? Snap er niks van! Daar heb ik niet alles voor gedaan! Om het vervolgens weg te geven!

Lekker dan!

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    wees blij dat je gilde nog bestaat, voor hetzelfde geld was iedereen weggegaan naar een nieuw opgerichte gilde aangezien jij zo'n lange tijd niet online geweest bent!
    dat jij internet problemen hebt wil niet zeggen dat het spel (en de andere spelers) stil blijven staan om op jou te wachten... je bent gewoon te lang niet actief geweest dus de volgende in de pikorde heeft het overgenomen, jouw fout!
    als je weer actief bent en je vraagt het (vriendelijk) dan zullen ze je vast wel weer gildeleider maken...

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor je antwoord!

Wat dom van mij dat ik dacht dat de hele wereld op mij zou wachten en ook echt dom dat ik dacht dat ik hier een vraag kon stellen.....
    Ik had natuurlijk een antwoord als deze kunnen verwachten. Aangezien mensen hier liever met de vinger wijzen en elkaar proberen te overtreffen met vijandige antwoorden en betweterigheid. Wat ik wel mis is het commentaar op spelfouten. Maar goed!

Ik zal dan nu op mijn knietjes kruipen naar de gene die mijn gilde overneemt en vragen (vriendelijk natuurlijk) of ik mijn gilde terug mag!

Ik denk dat hier dan wel een slotje op kan?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Lees deze eens: http://forum.thesettlersonline.nl/th...oek-11.07.2013
    Ivm stil komen te liggen van gildemissies of zelfs gilde uitbreiding of simpelweg het stoppen van de gildeleider zelf is er de optie nu ingebouwd dat een gilde kan worden overgedragen of na een bepaalde tijd inactiviteit van de gildeleider deze door de 2e in ranking kan worden overgenomen.
    Laatst gewijzigd door kili; 01-11-13 om 15:38.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CheeseDipping Bekijk Berichten
    Bedankt voor je antwoord!

Wat dom van mij dat ik dacht dat de hele wereld op mij zou wachten en ook echt dom dat ik dacht dat ik hier een vraag kon stellen.....
    Ik had natuurlijk een antwoord als deze kunnen verwachten. Aangezien mensen hier liever met de vinger wijzen en elkaar proberen te overtreffen met vijandige antwoorden en betweterigheid. Wat ik wel mis is het commentaar op spelfouten. Maar goed!

Ik zal dan nu op mijn knietjes kruipen naar de gene die mijn gilde overneemt en vragen (vriendelijk natuurlijk) of ik mijn gilde terug mag!

Ik denk dat hier dan wel een slotje op kan?
    wat verwacht je dan voor antwoord???
    er zijn genoeg mensen die zomaar opeens stoppen/weg blijven, omdat ze het te druk hebben met andere dingen of wat dan ook...

maar je hebt helemaal gelijk, het is schandalig dat je door internetproblemen en ruim 2 maanden niet in te hebben gelogt zomaar opeens je gilde kwijt bent... het is dat je geen internet had, anders had je BB ff een berichtje kunnen sturen dat ze de server stil hadden moeten leggen... misschien dat je als nog een berichtje naar support kunt sturen en om een rollback vragen???

waarom had je ruim 2 maanden geen internet??? was het kabeltje van je modem losgeschoten???

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik distantieer me van dit gesprek. Ik heb geen zin om jou te voeren....
    Misschien is er nog iemand anders met een vraag die jij dan kan alluderen en schofferen.

Ik wens je een heel prettige avond verder!

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    tjongejonge gexte, slecht geslapen of zo geboren?, het mag ook wel een tandje minder hoor.....
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    tjongejonge gexte, slecht geslapen of zo geboren?, het mag ook wel een tandje minder hoor.....
    ik vond mijn eerste antwoord vrij normaal, maar vervolgens probeert hij mij voor de gex te houden

normaal gesproken liep/loopt iedereen weg uit een gilde waarvan de leider inactief gaat en starten ze een nieuwe gilde of voegen zich bij een andere reeds bestaande gilde... nu door dat na enkele maanden een opvolger wordt aangewezen is dat probleem verholpen en kan de gilde gewoon verder gaan... dat de OP daar niet mee kan leven is jammer...
    persoonlijk zou ik het juist leuk vinden dat als ik een gilde op zou richten (ik ben geen gildeleider) en inactief ga en na een half jaar terug kom dat de gilde nog steeds bestaat en het goed doet ook al ben ik dan geen gildeleider meer...

en zoals ik al zei als je het gewoon uitlegt en normaal en vriendelijk vraagt dan valt er wellicht vast wel over te praten om je gildeleiderschap terug te krijgen of iets dergelijks...

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben heel blij dat ik geen gilde leider ben. dat gebouw neemt zoveel ruimte in..

me ruimte is kostbaar op me eiland. heb niet veel plek meer

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Om even terug te komen op de eerst gestelde vraag....
    Leeft de persoon in kwestie in een hutje op de hei en heeft geen vrienden en/of kennissen met internet?
    Even elders inloggen en uitleg geven aan je Gilde, als leider zijnde, had wel zo netjes gestaan...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten