Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Gildemarkt verkiezing

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Gildemarkt verkiezing

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril

En de winnaars zijn: Guitige Geoloog and Mr. Myers!
    Deze twee items zijn unaniem gekozen door alle werelden.
    zeg ik nou iets heel gex als ik zeg dat de uitkomst van te voren eigenlijk al vast stond en dat er dus eigenlijk helemaal nix te kiezen viel?!?!?!?
    (als alle 39 verschillende servers/werelden allemaal dezelfde uitkomst hebben ("unaniem gekozen door alle werelden")... dan lijkt het mij vrij duidelijk dat er 2 dingen waren die er uit sprongen!)

de eerste verkiezing was hetzelfde het geval (hier won de silo duidelijk)...

wat een verkiezing een verkiezing maakt is dat er ook daadwerkelijk een keuze gemaakt kan worden... op zich is het een leuk/goed idee, maar op deze manier zie ik er gewoon het nut niet van in... laat BB de moeite en resources besparen als er toch nix te kiezen valt...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 29-08-13 om 20:08.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had niet verwacht dat Mr Myers gekozen zou worden.
    Ik heb gestemd op tropische zon, vind ik een betere aankoop dat Myer. (Myer zal prijzig zijn)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    mijn 2e keuze (na de guitige geoloog) was red het kerstfeest...
    niet zo zeer omdat ik die graag wilde, maar meer omdat de rest me nix uitmaakte en ik moest verplicht op 2 dingen stemmen...
    maar het punt blijft dat als alle 39 servers/werelden unaniem hetzelfde beslissen tijdens beide gildemarkt-verkiezingen die tot nu toe gehouden zijn of zo'n verkiezing dan wel zin heeft...

zoals je uit Poegel zijn post ook al kunt opmaken is dat hij de keuze voor guitige geoloog als vanzelfsprekend beschouwd

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    zoals je uit Poegel zijn post ook al kunt opmaken is dat hij de keuze voor guitige geoloog als vanzelfsprekend beschouwd
    Tsja, er zijn altijd een aantal items die mensen graag willen. Ze kunnen dus alleen de unanimiteit tegengaan door allemaal ''hot-items'' te laten kiezen of allemaal lage dingen, zoals avonturen etc. Maar ik vind het prima zo, ben al blij dat ik mijn gildemuntjes kan uitgeven aan speciale items/gebouwen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten