Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Avonturen Uitnodiging vriend intrekken

Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Avonturen Uitnodiging vriend intrekken

Het is me nu al een aantal keer overkomen dat ik per ongeluk de verkeerde hebt geselecteerd of diegene is door omstandigheden niet beschikbaar.
    Dan kun je meteen geen avontuur meer doen totdat diegene hem afwijst.

Het zou handig zijn als je hem direct weer kunt intrekken.

Dimitri-van-m
    mee eens, het is nu zo na 24 uur pas moet eerder kunnen

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet ook mensen uit het avontuur kunnen gooien als ze nog niet aangevallen hebben. Dan moet er weer een spot vrijkomen. Dit voor mensen die accepteren en dan gedurende geruime tijd offline gaan. Met geruime tijd bedoel ik dan minimaal 6 uur.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 11-08-13 om 16:23. Reden: toevoeging

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind niet dat je zomaar mensen die hebben geaccepteerd eruit moet kunnen gooien...
    Stel dat ik een lootspot koop, naar het eiland ga, en helaas! Ik word uit het avontuur gegooid.
    Dit biedt teveel mogelijkheden om te scammen...

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Korsakova Bekijk Berichten
    Ik vind niet dat je zomaar mensen die hebben geaccepteerd eruit moet kunnen gooien...
    Stel dat ik een lootspot koop, naar het eiland ga, en helaas! Ik word uit het avontuur gegooid.
    op zich niet echt een goed punt wat je hier maakt...
    stel jij koopt een lootspot bij mij, je stuurt mij 200 munten, die accepteer ik, maar vervolgens stuur ik je geen uitnodiging en ren ik hard weg met de munten...
    dan hoef ik je dus ook niet uit het avontuur te gooien, dus in principe kun je op deze (huidige) manier ook al scammen...
    je bent sowieso afhankelijk van de (on)eerlijkheid van andere mensen als je lootspots koopt...
    (het beste om niet gescamt te worden met lootspots is overigens wel om die andere persoon eerst de uitnodiging voor het avontuur te laten sturen en vervolgens pas te betalen... en als je lootspots verkoopt doe je dat ook, je nodigt eerst de ander uit, dan laat je hem/haar betalen, doen ze dit niet om wat voor reden dan ook dan is het een optie om het laatste kampje te verslaan voor dat de betreffende persoon op het eiland arriveert en een kill kan maken)
    maar het blijft toch een kwestie van (wederzijds) vertrouwen

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE, je hebt gelijk
    ik zei weer eens wat voordat ik er goed over na had gedacht :P

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Korsakova Bekijk Berichten
    Dat is de reden dat je ze pas na 6 uur eruit kan gooien

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    op zich niet echt een goed punt wat je hier maakt...
    (het beste om niet gescamt te worden met lootspots is overigens wel om die andere persoon eerst de uitnodiging voor het avontuur te laten sturen en vervolgens pas te betalen... en als je lootspots verkoopt doe je dat ook, je nodigt eerst de ander uit, dan laat je hem/haar betalen, doen ze dit niet om wat voor reden dan ook dan is het een optie om het laatste kampje te verslaan voor dat de betreffende persoon op het eiland arriveert en een kill kan maken)
    maar het blijft toch een kwestie van (wederzijds) vertrouwen
    Ben ik het niet mee eens GEXTE omdat de lootspot dan verloren gaat waar je nog wat voor in ruil zou kunnen krijgen, ook wel gederfde inkomsten genoemd.

Uiteraard is er wel vertrouwen nodig maar ik nodig pas mensen uit als ik de munten binnen heb. Ik heb meerdere keren lootspots verkocht en er zijn zelden problemen ontstaan. Alleen soms dat een andere lootspotter offline gaat waardoor het langer duurt.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 12-08-13 om 16:51. Reden: toevoeging

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja, natuurlijk, als jij lootspots verkoopt dan is het voor jou persoonlijk het beste als ze vooraf betalen! maar dan loopt de persoon die hem koopt een risico, want het enigste wat hij heeft is een toezegging, meer niet, dus dan moet die persoon daar maar op vertrouwen...
    ik heb het van beide kanten bekeken, jij bekijkt het volgens bovenstaande manier alleen maar van jou (de verkoper zijn) kant...
    maar zoals ik ook al zei: "het blijft toch een kwestie van (wederzijds) vertrouwen"
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 12-08-13 om 17:45.

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is waar maar ik koop ook lootspots waarbij ik het logisch vindt dat ik vooraf moet betalen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten