Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Overzicht mijnen en afzettingen

WeLBeY's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud

Overzicht mijnen en afzettingen

Soms stuur je je geoloog op pad naar een grondstof waarvan je ze al allemaal hebt. Het hele eiland overkijken kost ook weer moeite en soms zie je er 1 over het oog.

Daarom moet dit mogelijk zijn in 1 oogopslag. Voordat je je geoloog op pad stuurt, moet je kunnen zien hoeveel mijnen of afzettingen je al gevonden hebt. (zie afbeelding)

Groeten WeLBeY
    Laatst gewijzigd door WeLBeY; 05-06-13 om 22:16.

Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    In eerste instantie zou ik zeggen ja goed idee....
    maar heb je ook nagedacht over de nieuwe spelers die hun eilandje nog niet helemaal ontdekt hebben?
    Ik voorspel een heleboel chat in de hulp-chatbox... Ik kan geen 8 steenmijnen vinden, wat moet ik doen???
    Oh, ik heb ook nog een tweede argument: vanaf de 12e kunnen we via het wetenschapssysteem extra mijnen vinden. dus dan klopt dit niet meer.
    Nee, laat het maar lekker zoals het is.

WeLBeY's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Dat klopt wat je zegt. De noemer en de teller moet dus wel overheen komen met de aantal mijnen die je op het moment kunt vinden. Stel dat je nog maar 3 sectoren hebt, moet er bij stenen staan dat je er max 5 kunt vinden. Dus staat er 4/5 ipv 4/8.

Als het op deze manier kan heeft dat toch wel iets prettigs. Nooit meer helemaal je eiland afzoeken voordat je iemand weg wilt sturen.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    goed idee dit

moeten we doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is het nut van zoeken als je weet waar het te vinden? Gooi dan die geologen weg en plaats gewoon een mijn op die gebieden. Afgezien daarvan, wel eens opgevallen dat je soms geen steenmijn kunt vinden, terwijl je zeker weet dat die er nog wel moet zijn? Heeft volgens mij iets te maken met het aantal ingebruik zijnde mineraal mijnen: er zal volgens mij een overlap zitten tussen Marmer en steen. En je kunt maximaal een x aantal mineraal mijnen plaatsen. Laten we voor de gein eens aannemen dat dat er 15 zijn (heb ze niet geteld hoor) en dat je 8 marmer en 8 steen lokaties hebt. DAn kun je dus maximaal 8M en 7S mijnen hebben of omgekeerd..

Zal met de graniet optie waarschijnlijk in de toekomst nog lastiger worden. Kwestie van prioriteiten stellen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten