Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: STARTERPACK die in de winkel te koop zijn.

Dimitri-van-m

STARTERPACK die in de winkel te koop zijn.

Hallo allemaal,

Ik ben super blij met dit spel en heb laatst ook een starterpacket gehaald, en via support het binnen gekregen, beetje om weg maar zo geregeld erg blij mee. Zo blij dat ik er 3 meer heb gehaald. En ook support weer benaderd volgende reactie kreeg ik:

Ik ben blij dat ze dit als nog voor mij willen op lossen, echter blijft de vraag wel waarom deze nog steeds te koop staat in de winkels. En niet terug gehaald zijn door blue byte? straks heeft iemand anders dit gekocht en kan het niet meer geregeld worden. Ook staat nergens op de site dat deze niet meer verzilverd kunnen worden.

Mijn advies is dat als het officieel niet meer mogelijk is het minimaal op de website neer te zetten, of de winkel benaderen dat deze niet meer verkocht mogen worden.

BB_team:
    hoop een reactie te krijgen van hoe of wat nu.

Iedereen:
    Kijk goed na of je de versie die te koop staat ook werkelijk kunt verzilveren. !wees gewaarschuwd!
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 17-03-13 om 16:07. Reden: Geen support tickets in posts plaatsen.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Die starterpack lagen in de winkel toen de NL server er nog niet was. Ze zijn te gebruiken op de engelse server en de Nederlanders deden dit een jaar geleden ook. Nu zijn er nog steeds een aantal in de winkel te vinden, dus het is lastig om het tegen te houden. Ze zouden het wel aan moeten geven op de homepage.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Die starterpack lagen in de winkel toen de NL server er nog niet was. Ze zijn te gebruiken op de engelse server en de Nederlanders deden dit een jaar geleden ook. Nu zijn er nog steeds een aantal in de winkel te vinden, dus het is lastig om het tegen te houden. Ze zouden het wel aan moeten geven op de homepage.
    Of gewoon eindelijk ook s voor .nl gaan verkopen

wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vond er ook eentje in een uitverkoop bak, die werkt op de duitse, engelse en poolse servers als ik het goed had gelezen.
    Volgens mij zit de nieuwe Vikingen in starterspacks nu die hier niet te krijgen zijn, die mag wel op NL komen hoor

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten