mij lijkt het iets om soldaten te kunnen verkopen op de markt
ik weet niet hoe jullie er over denken ?
gr willem
mij lijkt het iets om soldaten te kunnen verkopen op de markt
ik weet niet hoe jullie er over denken ?
gr willem
En wat is je idee hierachter? Waarom lijkt het jou wat? Een beetje toelichting op je idee en wat uitwerking erbij kan geen kwaad weet je :P
dat je op de markt je soldaten kunt kopen en verkopen
je hebt bijvoorbeeld bij avonturen heel veel lb nodig en daar na niet meer dat je die zou kunnen verkopen
het is toch weer iets meer wat je kunt handelen en ik denk dat het niet slecht zal verkopen
ik zie er wel iets in
en ik ben geen ontwerper het is meer het idee :P
al wat beter ?
Het idee met avonturen is echter dat je ze blijft spelen, het is dus niet zo dat je 1x een bepaald soort eenheid nodig hebt en daarna niet meer. Men bouwt een leger van soldaten, schutters, calverie, etc... en dat blijven ze keer op keer gebruiken.
Rekruten zijn meestal de enige eenheden die aan de lopende band doodgaan en vervangen moeten worden.
Ik vind het niet nodig..
Je moet gewoon een basisleger gaan bouwen.. die hebben we allemaal.. recruten verlies je veel.. en die andere eenheden waar je af en toe iets van verliest is ook geen ramp
Vind het een slecht idee. Want dan krijg je mensen die geen wapens enzo gaan maken. Het spel is juist er op bedoel dat je alles in principe zelf regelt.
Ik moet er niet aan denken, om voor de Duitsers te gaan vechten.....
ik verkoop mijn soldaten niet het zijn geen slaven!
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten