Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: verandering log 5/12/2012

convict's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

verandering log 5/12/2012

heb in deze log gelezen (copy=>paste):

VERDER
    NPC: Kerstman is geïntroduceerd “hohoho”.
    Sneeuw: Elke speler heeft een cadeau ontvangen! Controleer je in-game mail om een gratis “Een duizend sneeuwvlokken” verbetering te krijgen.
    Nieuwe dagelijks missies: Speciale dagelijkse kerst gerelateerde missies zijn beschikbaar tijdens het evenement. De niveaus zijn als volgt; 10-17, 18-25, 26-35 en 36-50.
    Kerst avontuur: Stop de kwade plannen van Jeremieer in dit speciale kerst avontuur (verkrijgbaar vanaf niveau 26).
    Graphics: Het logo en laad-scherm zijn nu in kerstsfeer.

de sneeuw heb ik niet ontvangen, zo ook kan ik het kertsavontuur nergens vinden. weet wel dat men het avontuur niet gratis gaat geven maar kan het ook niet in de schatkist vinden.

groetjes.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Even voor de verzameling dan maar om alles hier maar bij elkaar te houden.

Avontuur wel gestart en is gratis. Je krijgt deze in je mail na voltooiing van 1 voorgaande missie. Ik moest voor deze missie de herberg bezoeken.

-geen sneeuw
    -dagelijkse missie opent niet (tenzij avontuur hier ook onder valt)
    -zoals bekend inloggen moeizaam (foutmeldingen over cache ook al is deze net daarvoor nog geleegd, server disconnect tijdens laden, grafische problemen mbt verschijnen van gebouwen en/of grote blauwe vlakken)

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo, ook in mijn spel een paar dingen:

- krijg nog steeds 'nieuwe missie' te zien terwijl er niks nieuws is als ik inlog
    - De missie 'meer sectoren' onder de missie bevrijd het thuisgebied is gelocked terwijl ik mijn hele thuisgebied al heb veroverd
    - ook geen sneeuw gehad
    - Verder alles ok! Cool spel!!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten