Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Pompoenkerkhof leeg

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Pompoenkerkhof leeg

als je pompoenkerkhof leeg is, dan kun je geen nieuwe kopen bij het schatkistje...
    hoort dit zo of is dit een bug???
    ik dacht dat je gedurende dit event continu nieuwe velden zou kunnen bouwen tot een maximum van 3 per lvl...
    maar het is dus slechts 3 van elk lvl gedurende het gehele event?!?!?!?

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is zo bedoeld, je kunt dus inderdaad maar 3 van elk kopen gedurende het hele evenement.

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Dit is zo bedoeld, je kunt dus inderdaad maar 3 van elk kopen gedurende het hele evenement.

- BB_Skelril
    Volgens 'The Settlers Online' Support Team is dit een bug. Dit is wat ze mij schreven nadat ik er twee had afgebroken om ze ergens anders te plaatsen:

Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

Op dit moment zijn wij op zoek naar een probleem waar een aantal van onze
    gebruikers de sematary slopen, en dit niet terug in de Star Menu.

Het spijt me om te zeggen dat het lijkt dat u ook dit probleem hebt. We werken aan
    dit op het moment en hopen dat het snel wordt opgelost.

Sorry voor dit ongemak en hoop voor uw geduld in deze kwestie.

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    D'r zit nogal een verschil tussen een veldje dat gewoon leegraakt omdat alle pompoenen op zijn of een veldje dat je afbreekt voor herplaatsing!

Je mag er maximaal 3 per type hebben tijdens het event en leeg = leeg! Dat gedeelte is zeker geen bug dus, wat jij beschrijft is een heel andere situatie.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    wat jij beschrijft is een heel andere situatie.
    Mee eens. Aan de andere kant: wat dan als je er eentje afbreekt met nog maar 1 pompoen erop? Krijg je er dan weer 1 met 1 pompoen terug in je stermenu? Da's dan ook weer niet echt logisch...
    Via de chat en hier op het forum (Nederlandse en Engelse) ben ik er inmiddels wel achter gekomen dat inderdaad niemand de adellijke pompoenvelden 'opnieuw' kan bouwen. Helaas, was m.i. wel een betere optie geweest!
    Laatst gewijzigd door Sir_Paul; 23-10-12 om 15:54.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    inderdaad, helaas pindkaas, en de alleszaadjes doen het ook niet op de pompoenvelden... tot zijn dus eigenlijk "alles-behalve-pompoenveld-zaadjes"

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten