Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: PvP (Player V/S Player)

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

PvP (Player V/S Player)

Het leek mij een leuk idee, om PvP in te voeren. Misschien was het al bij sommige opgekomen, maar hier is mijn idee.
    Er komt een eiland te staan, niet te veroveren, die je kan vrijspelen. Hoe? Een bepaald level, een bepaald kamp, of kopen :/
    Als je die hebt vrijgespeeld zou je daar dan op kunnen klikken en er zou naar mijn idee een menu'tje komen met spelers, die
    doen aan PvP. Je kan dan een speler uitdagen, of uitgedaagd worden, accepteren of niet, zowel, dan kom je in een battle
    simulatie, waar je strategisch je eenheden kan verplaatsen naar de vijhand toe. De winnaar, zou dan een troffee krijgen,
    die deze kan inwisselleen voor XP, of munten ofzo. Of het kan een ststussymbool zijn. Leuk idee of niet? Suggesties,
    verbeteringen etc. Laat het me weten

Ik hoop zo wat mensen geïnspireerd te hebben
    Succes nog verder in het spel!

-Mobi

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er word al aan PvP gewerkt, zoals ook in het ontwikkelaars dagboek te lezen valt.
    PvP zal eind 2012/begin 2013 komen zoals het er nu voor staat. Er zal hoogstwaarschijnlijk meer informatie te vinden zijn hier over in het nieuwe ontwikkelaars dagboek.

- BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten