Dear settlers,
You are invited to post your feedback on An update from the "The Settlers Online" Team.
Feel free to leave them in this thread!
Happy commenting!
BB_Sious
Afdrukvoorbeeld
Dear settlers,
You are invited to post your feedback on An update from the "The Settlers Online" Team.
Feel free to leave them in this thread!
Happy commenting!
BB_Sious
Quote: "Our relationship with the community is very important to us"
Well. The answers to tickets suggest something else... If I report a bug resulting in the loss of 7140 pumpkins, 24000 resources and 18 buffs (ticket #15587358), I just get an "we appologize". If I report a bug resulting in the loss of 3043 gems (ticket #15663200), all I get is an "sorry, it was an in-game transaction, so we cannot refund anything".
I also heared the other community members about the answers given (if any answer is given...) to they comments and tickets.
It's like slapping my girlfriend in the face, cutting her most beloved shirt in 1000 pieces and then write her a letter saying I'm so happy with our good relationship...
Quote: "Our relationship with the community is very important to us"
Maybe you should communicate much more often than you do. I read a lot of negative messages in all the in-game chats.
I don't thing they reach you, but I hope that the Mod's will pass them through.
It's verry demotivating playing like this, not knowing wat is going on.
Greetings
SirJackOld
Ik vind het een schande hoe je behandeld wordt, je maakt een ticket aan, en na een aantal dagen krijg je een bericht, we hebben 4 dagen niets meer van u gehoord, zodoende zal het probleem wat u door gegeven heeft wel opgelost zijn.
Wat moet je hiermee? Ik wil graag horen van de andere kant dat het probleem opgelost is.
Quote/
Hallo janniet,
Het spijt me te horen over de problemen die je hebt ondervonden in het spel. Dit is gemeld aan ons ontwikkelteam. Het moet snel worden opgelost, maar we kunnen geen exacte datum geven. Ik kan u alleen maar aanraden onze website en ons forum regelmatig te bezoeken voor updates.
Laat het me weten als ik je nog ergens mee kan helpen!
Met vriendelijke groeten,
Hallo janniet,
Onlangs heeft u persoonlijke hulp van Ubisoft Klantenservice gevraagd. We hebben in de voorgaande 4 dagen, sinds we u een reactie hebben gestuurd, niets meer van u gehoord. Wij gaan er van uit dat uw probleem is opgelost en we hebben uw ticket gesloten.
Hieronder vindt u een volledige kopie van uw ticket.
Wanneer het probleem NIET naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de ticket altijd her-openen via de link hieronder.
Wanneer u uw ticket wilt updaten of wil reageren op dit bericht, KLIK HIER. Reageer alstublieft niet direct op deze e-mail.\unquote
Het lijken wel ambtenaren -)
Dit lijkt me een standaard bericht van hun. Natuurlijk is het probleem niet verholpen, maar het werkt wel ontmoedigend om nog een keer een probleem te melden. Ik heb geen idee of dat de bedoeling is.Citaat:
Onlangs heeft u persoonlijke hulp van Ubisoft Klantenservice gevraagd. We hebben in de voorgaande 4 dagen, sinds we u een reactie hebben gestuurd, niets meer van u gehoord. Wij gaan er van uit dat uw probleem is opgelost en we hebben uw ticket gesloten.
Hieronder vindt u een volledige kopie van uw ticket.
Wanneer het probleem NIET naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de ticket altijd her-openen via de link hieronder.
Ik heb niets aan standaard berichten, maar wat hebb(en) we (ik) daaraan? Dit zijn geen antwoorden, het is desinformatie. Ik rapporteer eigenlijk iets, en krijg onzin te horen. En dat is niet klantvriendelijk. En bovendien moet ik opnieuw zelf weer initiatieven ondernemen om iets aan de gang te krijgen.
Daar word ik verrekte moe van -)
Wees eerlijk en draai er niet om heen
En alles wordt telkens afgeschoven op het ontwikkelaarsteam of toekomstige updates....
En hier? @BB-Sious nodigde ons ruim een week geleden uit hier te reageren. Maar reageert vervolgens zelf niet meer. En dat is een herhaling van eerdere uitnodigingen.
Beste community manager
Pardon, sorry enzo
Ik ben niet meer zo van happy commenting, ruim een week geleden en totaal geen boe of bah gehoord!
Communiceer, praat, leg uit, doe wat!
En aub niet 1 x per 3 maanden, overdreven geschreven
Ik zou me rot schamen -)
Dear players,
Thanks for posting your comments here. Sadly, there are issues that just cannot be resolved immediately. Unless it is a known issue, the support team will have to collect the details and forward them to the dev team.
I also cannot give you a date when specific issues will be fixed but if it is a known issue then our team is already working on the scripts needed to fix them. These scripts will be deployed during game maintenance.
Regards,
BB_Sious
25th of November:
"Our relationship with the community is very important to us and as a little thank you to all of you, make sure you keep an eye on your in-game mailbox in the following days."
26th of November until now:
" ... "
Refunding and making losses undone for known issues aren't scripts that you need to work on. It's a change of attitude of your customer service. It's a sad conclusion that BB only gives about money, not about players.
Misschien dat het tijd wordt dat BB zelf eens iets meld aan de spelers, dit dan bij voorkeur in meerdere talen en niet alleen in het engels, niet alle spelers begrijpen de engelse taal en om met google translate te gaan vertalen is wel heel ver gezocht.
Zorg voor duidelijke communicatie naar de spelers en niet alleen wanneer mensen klagen, want als mensen gaan klagen ben je eigenlijk al te laat. Open en duidelijke communicatie geeft rust en zorgt dat moderators met respect worden behandeld.
Zij zijn een klankbord voor de spelers maar kunnen vaak niet antwoorden geven op dat wat in de chat wordt neergekwakt. Deze mensen verdienen respect.
Misschien dat dit ook eens een keer benoemd mag worden.