Iemand die eens de stappen kan overlopen om de client te doen werken met catalina ? Ik kan enkel een exe. bestand downloaden.
Afdrukvoorbeeld
Iemand die eens de stappen kan overlopen om de client te doen werken met catalina ? Ik kan enkel een exe. bestand downloaden.
hier hetzelfde. Zeer teleurstellend.
Hier ook hetzelfde. En ook geen reactie van helpdesk...
Ik dacht tenminste nog tot 31 december te kunnen spelen. Maar helaas.
Het was nochtans beloofd,cit: It will be a new and updated Download Client. We will provide a MacOS installer for the client.
Nou werkt dus niet met een Mac waar blijft de MacOS installer ?
Mijn beste tip aan jullie is om via een echte virtuele machine (bijv VMWare) of een quasi virtuele machine te werken zoals PlayOnMac.
Je kan gratis een legale virtuele machine downloaden van de site van microsoft: maar het kost je wel al gauw 20 gig aan schijfruimte.
https://developer.microsoft.com/en-u...tual-machines/
Vandaag werd er ook op het duitse forum gepost, dat er problemen zijn met de Mac client en dat deze daarom niet live is gezet:
https://forum.diesiedleronline.de/th...=1#post1770244
Tot zover het kerstevent. Client pas ergens in januari verwacht. Iets zegt me dat dit nooit meer goed komt.
Hier hetzelfde probleem. Denk je te kunnen spelen, blijkt die client alleen voor Windhoos te zijn. Erg teleurgesteld..
Dan heb je nog de de ouwe versie, is nu mac os big sur. eigenlijk vond ik catalina veel beter, maar goed wij mac gebruikers hebben weer het na kijken.
Dat BB hier geen rekening mee heeft gehouden is ronduit een zeer kwalijke zaak :(
PlayOnMac werkt helaas niet meer, wil niet meer downloaden, die link die je plaats is wel een enorm bestand lol
Komt wel hard binnen na 2000 dagen alle dagen te hebben gespeeld.
Mijn bericht richting Helpdesk:
"So that means I miss (We apple-players miss) the xmas event that normally gets you loads of free stuff, buying/trading opportunity's and most of all a lot of fun!
You guys really think that this is acceptable?
Why change systems right before a major event?
Bad judgement, I think.
Well see you in 2021, i hope."
HEEL erg teleurgesteld, speel het al jaren !
SCHANDE !!!!!!!!
Ze hebben jaren de tijd gehad om dit soort dingen te kunnen voorkomen, Nou op het laatste moment krijg je dus dit soort dingen helaas, Ze maken geen goede reclame voor hun eigen dingen.
Dit is helaas al jaren het trieste lot van Mac gebruikers. Ubisoft volgt al jaren de 'niet genoeg gebruikers om moeite voor te doen' politiek en dat zal nooit veranderen. Maar de euro's die mac spelers er in gepompt hebben die hebben ze wel gretig aangenomen.:(
ik zou het niet beter kunnen verwoorden, pluim.
chromebook zelfde probleem
Welkom bij de club. Via Ubuntu (Linux) of Chroomboek lukt ook niet. Voor Apple komt in januari ergens een oplossing, maar voor de rest?
Niet zeuren, voor Apple komt in januari al een oplossing. Voor Ubuntu (Linux) weten ze nog niets, dus ook voor mij kan het wel een einde oefening zijn. Ik heb de leiding van mijn Gilde na 4 jaar alvast maar over gegeven. Verder roep ik maar niets, maar je kan je er iets bij voorstellen hoe ik mij voel
Ook ik ben al van alles aan het proberen, heb net weer een iMac gekocht (oude moest je kolen ingooien om hem nog te laten draaien, 13 jaar oud). Alle programma's geprobeerd, PlayonMac geeft niet thuis net zoals VirtualBox. Bij die laatste loopt zelfs een Mac vast, om nu Parallels te gaan kopen voor € 80,- gaat mij echt te ver. Ook ik ben wel een stevige donateur door het kopen van Edelstenen maar BB geeft niet thuis ... te schofterig voor woorden !!!
Hier ook meerdere pogingen gedaan een VM te installeren.
VMWare vraagt 6 kantjes privacy gegevens in te voeren als je gratis versie wilt installeren
parallels wilde niet installeren
Virtual box ging redelijk goed totdat ik helemaal windows had draaien en na het inloggen de settlers app daar niet wil starten. Lijkt erop alsof dat commando op de mac ergens terecht komt en niet in de VM waar hij zou moeten werken.
Voor de wat oudere macs is een VM eigenlijk te zwaar dus vraag me af of settlers daarop echt lekker gaat draaien.
Gebruik de 14 dagen trail van parallels deksktop die gebruik ik namelijk ook ook, kan je toch effe 14 dagen settlers spelen daarna, gewoon weer de parallels deksktop downloaden en dan met andere email adres en wachtwoord.
Gr en succes.
Niet de allerbeste oplossing (liever een game client) maar ik heb Settlers werkend. Via een open forum las ik dat je ook de Boot Camp app kunt gebruiken om Windows 10 te laten draaien. Het is best wel een klusje en de iMac moet telkens herstart worden tussen de wisseling van de besturingssystemen.
Lees hier hoe: https://support.apple.com/nl-nl/HT201468