Iemand ook geen chat tabs, ook geen spelers uit vrienden of gilde aanwezig ,tis wel lekker rustig zo, maar toch :D
Afdrukvoorbeeld
Iemand ook geen chat tabs, ook geen spelers uit vrienden of gilde aanwezig ,tis wel lekker rustig zo, maar toch :D
Hier hetzelfde probleem, uiteindelijk zelfs ingame mailtje naar een mod gestuurd om te vragen of ik een ban heb waarvan ik niet weet.
Hier idem, dus gaan we gewoon maar rustig door
hehe slecht geweten? :)
Hier ook geen chats tabs, maar daarnaast lijkt het ook of ik de enige ben die online is, er branden namens nergens groene lampjes
Denk dat BB aan het testen is met de nieuwe programmeertaal. Gaat goed:p
ps: nu ik hier toch ben... iemand een ls SS?
graag copy
lol, reeds vergeven ingame via mail;)
Spel loopt btw VEEEEEEL soepeler nu.
Loot is ook beter: Laat die chat maar uit
Een reactie vanuit BB lijkt teveel gevraagd
het lijkt erop dat er een serieus probleem is met de chatservers
volgens mij hebben ze daar totaal geen idee van, ik weet niet of er een MOD online is, die dit kan doorgeven.
ik heb even op de engelse server gekeken en daar werkt alles gewoon, dus ik denk dat het alleen de server hier is die niet meer fatsoenlijk werkt.
hier ook geen chat tabs.
hier ook hetzelfde al sinds vanmiddag
Zijn er ook nog spelers waar de chat wel nog voor werkt?
Anders staat dit zo raar:p Raarrrrrrrrrrrrrrrrr
chat dood, geen groene bolletjes, einde verhaal van de server?
Hier ook geen chat :(
hoi copycat ik wil wel een lootje ss :)
hier ligt de chat er ook uit
Eindelijk ingelogd op het forum. Afgezien van het feit dat er geen chat tabs zijn, lijkt het aan- en afmelden van het spel ook veel langzamer.
Kunnen we binnenkort de Flash-vrije versie verwachten? Zou toch voor het eind van het jaar klaar moeten zijn...
Maar ook hier geen chat mogelijk, en ook bij mij zijn sinds vanmiddag alle online-lampjes uit.
Het wordt nu toch echt wel eens tijd voor een reactie...
Hier ook geen chat en sinds vanmiddag start het spel zeer traag op.
En BB schittert weer door hun afwezigheid, een berichtje wat de oorzaak is zou prettig zijn
24 uur later (zucht)
nog steeds geen chat en geen groene bolletjes
Goede vandaag, helaas is er vandaag 30 sept inderdaad nog steeds geen chat en geen groene bolletjes zichtbaar/ mogelijk. Wel kan ik persoonlijke berichten versturen en ontvangen om toch enigszins communicatie te kunnen hebben ivm lootspots . Ik ben gewoon weer aanwezig vandaag, mocht er iemand mij nodig hebben... stuur even een berichtje en je krijgt zsm een antwoord van mij. Wens jullie alvast een prachtige dag toe en tja.. we zien wel wanneer ze hier weer wat aan gaan doen.
Groetjes,
Lady-elvira
(Ellen)lang inloggen, eenmaal binnen veel vriezen van spel, geen chat en geen groene bolletjes. Allemaal bekend. (Zeg het toch maar even.)
Dag settlers,
We hebben gistermiddag doorgegeven aan BB dat er geen chat mogelijk is. Ook het inloggen en spelen is traag. Even geduld nog. Sorry voor het ongemak.
Mod_Yardly
Hier ook al geen chat, bolletjes endergelijke, en nergens een melding te vinden wat er aan de hand is.
Even geduld nog ? Als het probleem na 18 uur nog niet is opgelost betekend dat alleen dat het geen prioriteit heeft. Of zijn ze soms een dagje uit ? Dat bb en zeker de cm slecht is in communicatie is al lang bekend maar dit slaat nergens op. Als bb met alle spelers zo omgaat dan zijn ze gewoon laks, maar nl/be zal wel een heeeeeeel lage prioriteit hebben.
Ik snap dat de mods hier niets aan kunnen doen, maar het is en blijft zeer ergerlijk en ik vraag me af of dit typerend is voor bb. Dus vanuit hier zal er geen rooie cent richting bb gaan en daarmee snijden ze zichzelf in de vingers.
Ps. Dus ook hier niets. Geen chat en geen bolletjes.
Heel erg vervelend. Ook erg saai zonder chat. En die ls van copycat had ik ook wel gewild.
BB Lost dit probleem op Zonder chat is er geen bal aan dan ga je naar andere spelletjes zoeken.
is er dan niemand zo goochem als ik om gewoon elders (tijdelijk) een chatroom te fixen?
<ADD> zo heb ik elders een chatroom opgezet voor onze gilde </ADD>
het is idd ontzettend vervelend dat de chatfunctie niet werkt op tso, maar om de hele tijd BB maar te blijven afvallen......
het is niet zomaar een 'simpel' stukje techniek, er zit toch echt wel iets meer achter en als de chatserver (die hoogstwaarschijnlijk zelfstandig werkt) defect is.....
toegegeven, al vanaf begin (10 jaar geleden) hebben we te maken met buggs, maar geloof mij, jou besturingssysteem heeft waarschijnlijk meer buggs dan het spel TSO, en daar hoor je dan bijna niemand over ;)
wat saai zo zonder chat zeg
Chatroom is zo gemaakt. Mirc bestaat zelfs nog. Eenvoudig en snel te fixen.
En anders google je het ff.
Zal ff linkje doen waar iedereen mekaar kan ontmoeten...
Klik Hier
En type dan je nickname + #TSO in de vakjes die verschijnen:
https://i.imgur.com/lLwf9FD.jpg
Dan klik je op join chat.
typen doe je dan onderin de witte balk, helemaal onderaan je scherm.
Ik en meerdere in onze gilde hebben geen chat meer.
Het enige wat werkt is mailen :(.
Discord wordt vaker gebruikt als chat programma voor games.
Jammer dat we nu zo omheen moeten werken.